1. Klienci sieci Lidl mogą dokonać zwrotu pełnowartościowego artykułu przemysłowego* zakupionego w sklepie Lidl na terenie Polski w ciągu 7 dni (30 dni po okazaniu paragonu w aplikacji Lidl Plus) od daty zakupu (daty widocznej na dowodzie zakupu), z wyjątkiem poniżej wymienionych artykułów:
2. Zwrotu towaru można dokonać w dowolnym sklepie Lidl, gdy spełnione są łącznie wszystkie następujące warunki:
3. Za zwrócony towar klient otrzymuje jego równowartość widniejącą na dowodzie zakupu w taki sam sposób, w jaki dokonał płatności (zwrot gotówki, zwrot na kartę płatniczą/kredytową).
4. Uprawnienie do zwrotu towaru pełnowartościowego nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień konsumenckich dotyczących niezgodności rzeczy sprzedanej z umową wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
5. Lidl zastrzega sobie prawo do nieprzyjmowania zwrotów niespełniających wyżej wymienionych warunków.
6. Lidl zastrzega sobie prawo do zmian wyżej wymienionych zasad.
*Do artykułów przemysłowych nie zalicza się kosmetyków oraz chemii gospodarczej.