ZASADY ZWROTU ARTYKUŁÓW PRZEMYSŁOWYCH
1. Klienci sieci Lidl mogą dokonać zwrotu pełnowartościowego artykułu przemysłowego* zakupionego w sklepie Lidl na terenie Polski w ciągu 14 dni (30 dni po okazaniu paragonu w aplikacji Lidl Plus) od daty zakupu (daty widocznej na dowodzie zakupu), z wyjątkiem poniżej wymienionych artykułów:
- termometry,
- depilatory,
- szczoteczki do zębów i końcówki do szczoteczek,
- golarki elektryczne i jednorazowe,
- akumulatorki, baterie,
- żarówki,
- kamery, aparaty fotograficzne,
- komputery oraz gry komputerowe,
- nawigacje samochodowe,
- płyty CD, DVD, karty pamięci oraz pozostałe nośniki danych.
2. Zwrotu towaru można dokonać w dowolnym sklepie Lidl, gdy spełnione są łącznie wszystkie następujące warunki:
- Klient posiada dowód zakupu (paragon lub faktura),
- towar posiada oryginalne opakowanie fabryczne,
- w przypadku tekstyliów towar posiada oryginalne metki,
- towar jest kompletny, tzn. musi zawierać wszystkie dołączone do niego w momencie zakupu elementy,
- towar nie nosi żadnych śladów użytkowania i jest w doskonałym stanie,
- towar został zakupiony w sklepie Lidl na terenie Polski.
3. Za zwrócony towar klient otrzymuje jego równowartość widniejącą na dowodzie zakupu w taki sam sposób, w jaki dokonał płatności (zwrot gotówki, zwrot na kartę płatniczą/kredytową).
4. Uprawnienie do zwrotu towaru pełnowartościowego nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień konsumenckich dotyczących niezgodności rzeczy sprzedanej z umową wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
5. Lidl zastrzega sobie prawo do nieprzyjmowania zwrotów niespełniających wyżej wymienionych warunków.
6. Lidl zastrzega sobie prawo do zmian wyżej wymienionych zasad.
*Do artykułów przemysłowych nie zalicza się kosmetyków oraz chemii gospodarczej.