Stan od 15 lutego 2023
Dziękujemy za zainteresowanie Lidl Plus.
Prezentacja wysokiego poziomu ochrony danych w Lidl Plus
Kim Jesteśmy?
Jesteśmy Lidl Stiftung & Co. KG z siedzibą przy ul. Stiftsbergstraße 1, 74167 Niemcy (Lidl Stiftung”, „my“, „nas“) i jesteśmy operatorem programu wsparcia Klienta Lidl Plus. Jesteśmy odpowiedzialni za przetwarzanie i ochronę Państwa danych osobowych w aplikacji Lidl Plus.
Czym jest Lidl Plus?
Lidl Plus skierowany jest do Klientów, którzy chcą otrzymywać spersonalizowane informacje o naszych ofertach, promocjach oraz produktach i usługach od wybranych partnerów oraz innych spółek należących do Grupy Lidl. Określimy Państwa profil zainteresowań na podstawie Państwa zachowań zakupowych, korzystania z naszej aplikacji i innych usług cyfrowych Grupy Lidl.
Jakie dane osobowe zbieramy od Ciebie?
Gromadzimy Państwa dane osobowe, które podają nam Państwo podczas rejestracji w Lidl Plus. Ponadto zbieramy Państwa zachowania związane z zakupami i użytkowaniem w związku z Lidl Plus i innymi usługami cyfrowymi Grupy Lidl, z których korzystasz.
Dlaczego zbieramy te dane osobowe i do jakich celów je wykorzystujemy?
Przetwarzamy Państwa dane osobowe głównie w celu realizacji umowy zawartej z nami wraz z dokonaną przez Państwa rejestracją, tj. w celu określenia Państwa ewentualnych zainteresowań na podstawie Państwa zachowań zakupowych i użytkowych w odniesieniu do produktów i usług oraz w celu zapewnienia Państwu Ci spersonalizowane informacje i oferty.
Jeśli wyrazili Państwo zgodę, będziemy Państwu przesyłać dostosowane do Państwa informacje o aktualnych promocjach i ofertach Lidla za pośrednictwem poczty elektronicznej, push lub SMS.
Ponadto mamy uzasadniony interes w tym, aby Państwa doświadczenia związane z Lidl Plus były jak najłatwiejsze i najskuteczniejsze.
Komu przekazujemy dane osobowe?
W niektórych przypadkach przekazujemy Państwa dane osobowe usługodawcom, którym zleciliśmy to na piśmie i których regularnie kontrolujemy. Firmy te nigdy nie realizują własnych celów z Państwa danymi osobowymi. Ponadto Państwa dane osobowe mogą być przekazywane krajowym spółkom w Lidl w celu prezentowania Państwu odpowiednich treści lub przeprowadzenia konkursu organizowanego przez odpowiednią krajową spółkę, o ile wyrazili Państwo na to zgodę.
Jeżeli przekazujemy dane osobowe odbiorcom w krajach spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG), zapewniamy odpowiedni poziom ochrony danych poprzez takie środki, jak wiążące reguły korporacyjne, standardowe klauzule umowne, mechanizm certyfikacji czy uznane kodeksy postępowania.
Jak długo przechowujemy Państwa dane osobowe?
Państwa dane osobowe zostaną zanonimizowane, gdy tylko przestaniemy mieć dla nich cel. Co do zasady Państwa dane osobowe przechowujemy przez okres Państwa uczestnictwa w Lidl Plus. Jeśli byli Państwo nieaktywni przez 24 miesiące, poinformujemy Cię o oczekującym usunięciu.
Jakie prawa przysługują Ci w związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych?
Jeśli chcą Państwo uzyskać dostęp do przechowywanych u nas danych osobowych lub otrzymać ich kopię, oczywiście udostępnimy to bezpłatnie. Mają Państwo prawo, zgodnie z odpowiednimi warunkami prawnymi, do poprawienia nieprawidłowych danych. Ponadto mogą Państwo zażądać usunięcia swoich danych osobowych, ograniczyć przetwarzanie i przekazywanie swoich danych osobowych oraz sprzeciwić się przetwarzaniu na podstawie uzasadnionego interesu lub interesu publicznego. Mogą również Państwo odwołać zgodę udzieloną w ramach Lidl Plus. Przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego.
Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z poniższą Polityką ochrony danych, w której znajdą Państwo więcej informacji o tym, jak przetwarzamy Państwa dane. Możesz skontaktować się z naszym inspektorem ochrony danych pod wyżej wymienionym adresem pocztowym lub pod adresem: ochronadanychosobowych@lidlplus.pl.
Polityka prywatności Lidl Plus
Lidl Plus to aplikacja lojalnościowa (dalej: „Usługa” lub „Lidl Plus”) Spółek Lidl, oferowana przez firmę Lidl Stiftung & Co. KG, Stiftsbergstraße 1, 74167 Neckarsulm, Niemcy (dalej: „Lidl Stiftung”, „My”, „Nas”). Lidl Stiftung przetwarza niezbędne dane na potrzeby świadczonej usługi jako spółka odpowiedzialna za zbierane, gromadzone, analizowane i przekazywane do krajowej spółki Lidl Polska sp. z o.o. sp. k. (dalej: zwana łącznie z Lidl Stiftung oraz Delta Marketing Services sp. z o.o.: „Spółki Lidl”, „Lidl”). Do Grupy Lidl należą również różne spółki krajowe i regionalne, które są wyszczególnione tutaj. (dalej: „Spółki Grupy Lidl”).
Lista zawiera tylko istotne i aktualne Spółki Lidl. W przyszłości, do listy do tej listy mogą zostać dodane również kolejne spółki, jeżeli SB Lidl KG będzie posiadać bezpośrednie lub pośrednie udziały w danej spółce, a spółka ta będzie brać udział w tworzeniu oferty Lidl Plus.
O ile Spółki te otrzymują na podstawie Państwa dobrowolnej zgody dane za pośrednictwem aplikacji i informują o aktualnych ofertach i akcjach promocyjnych organizowanych przez Lidl, działają one jako odrębni administratorzy danych.
Niniejsza polityka prywatności odnajduje zastosowanie do przetwarzania danych osobowych przez Lidl Stiftung jako administratora danych osobowych.
Z inspektorem ochrony danych Lidl Stiftung można się skontaktować pod wyżej wskazanym adresem pocztowym lub pod adresem: ochronadanychosobowych@lidlplus.pl.
Usługa jest skierowana do Klientów (dalej: „użytkownik” lub „Państwo”), którzy chcą otrzymywać spersonalizowane informacje od Lidl Stiftung dotyczące ofert i promocji w ramach Lidl Plus oraz oferty, produkty i usługi od oznaczonych partnerów i Spółek Lidl, które najbardziej jak to możliwe, odpowiadają zainteresowaniom oraz historii zakupów użytkownika.
Z Lidl Plus możesz cieszyć się różnorodnymi usługami, które są specjalnie dostosowane do Obejmują one między innymi oferty dopasowane do Państwa. Należą do nich m.in. oferty specjalnie dopasowane do Państwa indywidualnych potrzeb i życzeń, udział w konkursach i atrakcyjne promocje oraz rabaty. Zależnie od tego, gdzie i w jakim zakresie korzystają Państwo z usług Lidl Plus, następuje przekazanie Państwa danych z Lidl Stiftung do określonych Spółek Lidl, aby możliwe było udostępnienie odpowiednich usług.
Rejestracja w programie Lidl Plus
W ramach rejestracji pytamy o następujące dane klienta: imię, nazwisko, preferowany sklep Lidl, data urodzenia, adres e-mail, numer telefonu komórkowego. Opcjonalnie użytkownik może podać: zwrot grzecznościowy, płeć, adres (ulica, numer domu, kod pocztowy, miasto i kraj). W celu określenia preferowanego sklepu może zostać wykorzystana funkcja geolokalizacji Państwa urządzenia końcowego.
Dane z My Lidl Account
Jeśli dobrowolnie podali Państwo informacje o sobie, swoich zainteresowaniach jak również o dacie urodzenia Państwa dziecka - na koncie My Lidl Account, zbieramy te informacje również w ramach Lidl Plus.
Wizyty w sklepie
Jeżeli podczas wizyty w sklepie zidentyfikują się Państwo przy kasie, zbieramy informacje takie jak odwiedzony sklep, zakupione produkty według rodzaju, ilości i ceny, zrealizowane bony, sumę z bonów oraz godzinę zapłaty i typ użytego środka płatniczego. Ponadto, jeśli skorzystali Państwo z naszego rabatu dla posiadaczy Karty Dużej Rodziny, gromadzimy również informacje o posiadaniu przez Państwo Karty Dużej Rodziny. Poprzez przyporządkowanie Państwa zakupów i informacji o posiadaniu Karty Dużej Rodziny do konta klienta realizujemy cele wymienione w punkcie 2, np. możliwość przedstawiania ofert specjalnie dostosowanych do Państwa preferencji i zainteresowań oraz udziału w promocjach. Państwa identyfikacja przy kasie może nastąpić poprzez cyfrową kartę klienta lub za pomocą numeru telefonu podanego podczas rejestracji.
Biuro Obsługi Klienta
Jeżeli kontaktują się Państwo z Biurem Obsługi Klienta spółek Lidl, wykorzystujemy dane, które podali Państwo w tym przypadku, w celu opracowania Państwa zapytania.
Korzystanie z aplikacji
Podczas korzystania z aplikacji gromadzimy informacje takie jak sklep, w którym dokonują Państwo zakupy. Ponadto gromadzimy informacje dotyczące całej wyświetlonej zawartości aplikacji takiej jak: aktywowane kupony, ustawienia powiadomień, uczestnictwo w loteriach, wyświetlone artykuły jak również wybranie Przez Państwa preferowanego sklepu. Przetwarzamy również dane o Państwa interakcji z aplikacją takie jak: odwiedzone sekcje, ekrany widoczne podczas każdej sesji oraz liczba kliknięć i przewinięć ekranu. Ponadto gromadzimy informacje o numerze Użytkownika, wersji używanego systemu operacyjnego, identyfikatorze urządzenia, języku systemowym, wybrany kraj oraz używanej wersji aplikacji.
Państwa dane logowania gromadzimy i wykorzystujemy w celu realizacji logowania. Aby nie musieli się Państwo za każdym razem na nowo logować w aplikacji, zaszyfrowane dane do logowania są przechowywane tak długo w aplikacji, aż wylogują się Państwo ze swojego konta.
Cyfrowe paragony mogą zostać zapisane na urządzeniu końcowym lub bezpośrednio przekazane za pomocą Messenger’a, jeśli tylko umożliwią Państwo aplikacji dostęp do swoich Zdjęć/Mediów. Aparat Państwa mobilnego urządzenia końcowego można wykorzystać do zeskanowania kuponu QR, jeśli tylko udzielą Państwo stosownego zezwolenia.
W ramach aplikacji przeprowadzamy ankiety i gromadzimy informacje na temat zachowań zakupowych, korzystania z aplikacji i osobistych preferencji, jak również zainteresowań związanych z innymi spółkami Lidl. Udział w ankietach jest dobrowolny.
Płatności mobilne
Za pośrednictwem aplikacji Lidl Plus otrzymują Państwo również dostęp do usług płatności mobilnych („Lidl Pay”), gdzie mogą się Państwo zarejestrować z użyciem karty płatniczej, aby móc wygodnie zapłacić przy kasie za zakupione dobra i usługi za pomocą swojego urządzenia mobilnego.
Rejestracja odbywa się bezpośrednio w Lidl Plus i tylko w związku z Państwa aktywnym wyborem tej funkcji. Do rejestracji i korzystania z Lidl Pay wymagany jest numer karty kredytowej lub debetowej oraz data ważności karty. Te dane dotyczące płatności są wprowadzane bezpośrednio do certyfikowanych przez PCI-DSS i PCI 3DS systemów tak zwanej platformy płatniczej i są tam przechowywane w postaci zaszyfrowanej.
W ramach procesu rejestracji upewnimy się również, że rzeczywiście jesteś właścicielem podanej karty kredytowej lub debetowej. W tym celu dane Państwa karty kredytowej lub debetowej trafią bezpośrednio do odpowiedniego dostawcy usług płatniczych, aby mógł potwierdzić Państwa tożsamość w instytucji bankowej, która ją wydała.
Jeżeli rejestracja Lidl Pay się powiodła, dostawca usług płatniczych wysyła nam jako potwierdzenie token, w postaci szyfru. Token ten zostaje powiązany z Państwa kontem w Lidl Plus. Jeśli do celów uwierzytelniania używają Państwo funkcji TouchID lub FaceID, obowiązują dodatkowo warunki użytkowania i informacje o przetwarzaniu danych właściwych dostawców (na przykład w odniesieniu do funkcji TouchID lub FaceID firmy Apple). Gdy tylko skorzystasz z Lidl Pay, dane Twojej karty kredytowej lub debetowej trafią do dostawcy usług płatniczych w celu przetworzenia płatności.
W celu przeprowadzenia transakcji, zgodnie z przepisami m.in. Dyrektywy (UE) 2015/2366 („PSD 2”), Rozporządzenia (UE) 2018/389, wymieniamy informacje za pośrednictwem naszego usługodawcy z Państwa instytucją kredytową, wzgl. z wydawcą karty. Służy to zabezpieczeniu, aby płatności dokonywane były wyłącznie przez Użytkownika, a nie inne nieuprawnione osoby. Informacje te dotyczą w szczególności danych osobowych, bieżącej transakcji i historii poprzednich płatności.
Sklep online / Obecnie testujemy integrację sklepu Online Lidl z aplikacją Lidl Plus. Jeśli w Państwa aplikacji Lidl Plus aktywna jest funkcja sklepu Online Lidl, zostali Państwo losowo wybrani do grupy testowej i tym samym mają również możliwość korzystania z aplikacji Lidl Plus w celu uzyskania dostępu do sklepu Online Lidl, który jest prowadzony przez Lidl sp. z o.o. sp. k.
Korzystając z sekcji „Sklep Online” w aplikacji Lidl Plus, mogą Państwo przeglądać aktualną ofertę produktów w sklepie Online Lidl i umieścić artykuł w koszyku zakupowym. Koszyk zakupowy jest synchronizowany między aplikacją Lidl Plus a sklepem Online Lidl w taki sposób, że wszystkie produkty zapisane w aplikacji Lidl Plus są również wyświetlane w koszyku zakupowym sklepu Online Lidl i odwrotnie. Klikając przycisk „Przejdź do kasy” w koszyku zakupowym, opuszczasz aplikację Lidl Plus i rozpoczyna się proces zamawiania w sklepie Online Lidl. Od tego momentu Lidl sp. z oo sp. k odpowiedzialny za przetwarzanie danych. Przesyłamy do Lidl sp. z oo sp. k listę towarów w koszyk zakupowy aplikacji Lidl Plus, aby proces zakupu mógł zostać sfinalizowany.
Przetwarzamy informacje o produktach, które umieścili Państwo w koszyku w aplikacji Lidl Plus w celach określonych w punkcie 2.
Ponadto, jeśli wyrazili Państwo zgodę na śledzenie, zbieramy również informacje o Państwa interakcji z sekcją „Sklep Online” w aplikacji, takie jak odwiedzone sekcje, produkty wyszukiwane w funkcji wyszukiwania oraz produkty przeglądane w katalogu produktów , liczba kliknięć i przewinięć.
Przypisując korzystanie z sekcji „Sklep Online” do Państwa konta Klienta, realizujemy również cele wymienione w punkcie 2, takie jak możliwość prezentowania Państwu ofert specjalnie dostosowanych do Państwa preferencji i zainteresowań oraz możliwość podejmowania udziału w kampaniach..
Korzystanie z innych usług cyfrowych
Jeśli zarejestrowali się Państwo w sklepie Online Lidl lub innych aplikacjach, witrynach internetowych lub usługach cyfrowych obsługiwanych przez firmę należącą do Spółek Grupy Lidl, takich jak aplikacja Mr. Cuisine - informują nas o korzystaniu przez Państwa z usług cyfrowych, w tym o rodzaju, ilości i cenie produktów, które Państwo kupili lub zarezerwowali online, wykorzystanych kuponach, kwocie kuponu, zawartości koszyka niezrealizowanych zamówień, czasie procesu płatności i rodzaju użytego sposobu płatności, wybranej przez Państwa metody dostawy oraz zachowania jako Klienta na takich platformach.
Newslettery innych usługodawców
Jeżeli wyrazili Państwo zgodę na otrzymywanie newslettera sklepu Online lub innych usług opisanych w poprzednim akapicie i obsługiwanych przez Grupę Spółek Lidl, mogą otrzymywać od tych spółek informacje o Państwa zachowaniu użytkownika w związku z tym newsletterem, w tym informacje takie jak: czas otwarcia biuletynu, łącza lub obszary, w które kliknąłeś, czas trwania i częstotliwość korzystania.
Analiza zachowania użytkownika / pliki cookie
Podczas korzystania z aplikacji tworzymy profile użytkowników dla celów analizy statystycznej i przyporządkowujemy je, jeśli możliwe, Państwu, względnie Państwa adresowi e-mail lub numerowi Klienta. O ile dane te nie są technicznie konieczne do zapewnienia funkcjonalności aplikacji, zbieramy i przetwarzamy te dane wyłącznie jeżeli wyrazili Państwo zgodę na analizę zachowań użytkownika (zob. punkt 2). Dotyczy to następującego przetwarzania:
jeżeli zainstalują Państwo naszą aplikację oraz wyrażą zgodę na wykorzystanie przez nią technologii pozwalających na analizę zachowań użytkownika, będzie przetwarzała następujące dane:
- Optymalizacja naszego serwisu i jego funkcji,
- Udoskonalanie naszej oferty i marketing produktów spółek Lidl poprzez kampanie (reklamowe),
- Wyświetlanie reklam opartych na zainteresowaniach (np. za pośrednictwem wiadomości push i banerów reklamowych w usługach osób trzecich).
Pozwala nam to zrozumieć, jakie interakcje podejmują Państwo z naszą aplikacją.
Do celów powyższych analizy, wykorzystujemy następujące reklamowe identyfikatory: (i) IDFA (Identifier for Advertising = identyfikator wyświetlania reklam na urządzeniach z systemem iOS) lub (ii) identyfikator wyświetlania reklam Androida, lub (iii) Huawei ID, adres IP / MAC, nagłówek HTTP oraz identyfikator (fingerprint) Twojego urządzenia końcowego (dodatkowo: godzinę wejścia, kraj, język, ustawienia lokalne, system operacyjny i jego wersję oraz wersję aplikacji). Ponadto, przetwarza informacje o urządzeniach użytkownika i aktywności w sieci, a także informacje o aplikacji i tokenach zdarzeń. Przetwarzanie tych danych odbywa się wyłącznie w sposób spseudonimizowany. IDFA, identyfikator Androida oraz Huaweii ID mogą Państwo w dowolnym momencie zresetować lub wyłączyć wykorzystując swój system operacyjny. W przypadku, gdy IDFA nie jest dostępne, wykorzystujemy SKAdNetwork, API atrybucji Apple, aby przypisać instalacje naszej aplikacji do kampanii reklamowej.
W tym przypadku udostępniamy te informacje do Google, 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA ("Google") i Facebook, Inc, 1 Hacker Way, Menlo Park, CA 94025 ("Facebook"). Jeśli Google i Facebook mogą wykorzystać te informacje w celu identyfikacji użytkownika, udostępnią mu informacje o kampanii reklamowej, która doprowadziła użytkownika do sklepu App Store/Google Play oraz o tym, jak użytkownik zachowywał się w sklepie App Store/Google Play (w tym, czy pobrał aplikację, czy np. anulował jej instalację oraz podobne informacje). Wykorzystujemy te informacje do tworzenia anonimowych statystyk, dzięki czemu możemy rozumieć powodzenie poszczególnych kampanii reklamowych.
Dodatkowo, w aplikacji wykorzystywany są A/B Testing, Analytics, Cloud Messaging, Crashlytics, Dynamic Links, In-App Messaging, Performance, Predictions und Remote Config, usługi analizy świadczone przez Google, które służą m.in. analizie korzystania z aplikacji. Jeśli instalują Państwo aplikację Lidl Plus, Firebase zapisuje kiedy i jak długo korzystano z aplikacji, jakie wyświetlono strony aplikacji, w jakie funkcje klikano i jakie treści wyświetlano. Dzięki temu możemy zrozumieć, w jaki sposób dokonują Państwo interakcji z naszą aplikacją. Ponadto, bazując na Państwa zachowaniu użytkownika możemy nieustannie rozwijać naszą aplikacje i kierować do Państwa odpowiednie oferty/usługi. Co więcej, możemy równolegle przeprowadzać wiele testów aplikacji i tworzyć kolejne wersje aplikacji oparte na danych pozyskanych dzięki tej analizie.
Na potrzeby tej analizy, pozyskujemy dostęp do Państwa numeru Klienta od momentu zakończenia rejestracji. Więcej informacji na temat danych osobowych w odniesieniu do Google Firebase znajdą Państwo bezpośrednio na stronie dot. Google Firebase.
Wycofanie zgody
Jeżeli chcą Państwo wycofać udzieloną zgodę na profilowanie w ramach aplikacji Lidl Plus, mogą to Państwo zrobić w dowolnym momencie, ze skutkiem na przyszłość poprzez zarządzanie udzieloną zgodą poprzez realizację Opt-Out umieszczonego w aplikacji pod „Więcej” → „Informacje prawne” → „Analityka aplikacji”.
Usługi Map
W aplikacji mają Państwo możliwości wykorzystania usług map systemu operacyjnego Państwa urządzenia. Dzięki temu interaktywne mapy mogą być wyświetlane bezpośrednio w aplikacji i mają Państwo możliwość wygodnego korzystania z funkcji mapy, aby znaleźć m.in. Sklepy Lidl w Państwa okolicy.
W celu korzystania z usług map konieczne jest przetwarzanie Państwa adresu IP w ramach komunikacji internetowej. Jest to zwykle przetwarzane na serwerze odpowiednich systemów operacyjnych. Nie mamy wpływu na konkretne przetwarzanie danych przez dostawców systemów operacyjnych. Więcej informacji na temat celu i zakresu przetwarzania danych można znaleźć w polityce prywatności dostawcy. Znajdą tam Państwo również dalsze informacje o swoich prawach i ustawieniach chroniących Państwa prywatność.
Adresy i polityka prywatności dostawców:
- Mapy Google: Google Ireland Limited, Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Irlandia, https://www.google.com/policies/privacy/. Dodatkowe warunki korzystania z Map Google/Google Earth można znaleźć pod adresem https://maps.google.com/help/terms_maps.html.
- Apple Inc., One Apple Park Way, Cupertino, Kalifornia. Warunki korzystania z usługi Apple Maps można znaleźć na stronie https://www.apple.com/legal/internet-services/maps/terms-de.html. Politykę prywatności Apple można znaleźć pod adresem https://www.apple.com/legal/privacy/pl/.
- Zestaw map Huawei: Aspiegel SE, 1F, Simmonscourt House, Ballsbridge, Dublin D04 W9H6, Irlandia. https://developer.huawei.com/consumer/es/hms/huawei-MapKit/. Politykę prywatności Huawei można znaleźć pod adresem: https://www.huawei.com/en/privacy-policy
Linki do innych witryn internetowych oraz aplikacji
Nasza aplikacja może zawierać linki do innych witryn internetowych, aplikacji spółek Lidl oraz naszych zaufanych partnerów wskazanych powyżej, a także do innych podmiotów trzecich. Klikając na banner w aplikacji lub w polecane produkty zostaniesz przekierowany do tych witryn lub aplikacji. Linki mogą wykorzystywać specjalne technologie dotyczące śledzenia, które to umożliwią operatorom tych witryn poznanie oraz zmierzenie, gdzie użytkownik się o nich dowiedział. Zachęcamy Państwa do zapoznania się politykami prywatności każdej z witryn lub aplikacji, do których zostaniesz przekierowany, w celu zrozumienia, jakie informacje o Państwu będą gromadzone. Przekierowując Cię do którejkolwiek z tych witryn / aplikacji, przetwarzamy Państwa dane osobowe w celu spełnienia Państwa (technicznego) żądania odwiedzenia odpowiedniej aplikacji lub strony internetowej (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) jak również na podstawie uzasadnionego interesu do celów reklamowych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Newsletter / powiadomienia push / SMS
Gromadzimy informacje dotyczące Państwa zachowania użytkownika w związku z newsletterem i innymi informacjami, które przesyłamy Państwu w formie powiadomień push lub wiadomości SMS, zapisujemy je i – o ile to możliwe – przyporządkowujemy je do Państwa osoby albo adresu e-mail lub numeru klienta. Zapisujemy godzinę otwarcia i uruchamiane linki, klikane pola, wybierane produkty, godzinę, czas trwania i częstotliwość korzystania.
Zbieramy i przetwarzamy dane osobowe wyłącznie jeżeli się na to Państwo zgodzili (zob. punkt 2. poniżej).
Alcohol Opt-In
Jeśli wyrazili Państwo zgodę na zapoznanie się z treściami dotyczącym napojów alkoholowych poprzez akceptację w profilu, przechowujemy Państwa dane osobowe przez okres 6 lat licząc od rezygnacji z uczestnictwa w Lidl Plus – z powodu konieczności wypełnienia obowiązku prawnego.
Dane szczególnej kategorii
Analiza danych osobowych wymienionych powyżej nie obejmuje szczególnych kategorii danych osobowych w rozumieniu art. 9 ust. 1 RODO (np. informacji o stanie zdrowia lub religii).
Dane wymienione w punkcie 1 gromadzimy w celu udostępnienia Państwu odpowiednich usług z zakresu Lidl Plus.
Cel związany z komunikacją i identyfikacją
Dane klienta zgromadzone w ramach rejestracji służą do komunikacji z Państwem oraz do jednoznacznego przyporządkowania zwyczajów zakupowych i zachowania użytkownika do Państwa profilu Klienta.
Jeśli wyrazili Państwo zgodę na wykorzystanie geolokalizacji Państwa urządzenia końcowego poprzez „zezwolenie na uprawnienia”, wykorzystujemy tą funkcję, w celu oferowania Państwu indywidualnych usług opartych na bieżącej lokalizacji. W szczególności, w ramach funkcji "wyszukiwanie sklepów", przetwarzamy Państwa lokalizację w oparciu o GPS i dane sieciowe dot. Państwa lokalizacji, aby móc wyświetlić Państwu nasze najbliższe sklepy. Dane dot. geolokalizacji nie są przez nas trwale zapisywane.
Podczas rejestracji pytamy m.in. o Państwa datę urodzenia (patrz punkt 1 powyżej). Uczestnictwo jest możliwe dla osób w wieku powyżej 18 lat (patrz punkt 2 Warunków uczestnictwa). Poza tym ze względu na ochronę nieletnich nabycie określonych produktów jest możliwe od określonego wieku. W związku z tym reklam napojów alkoholowych nie wolno kierować do dzieci i młodzieży.
W szczególności używamy Państwa adresu e-mail, aby chronić Państwa przed nieuprawnionym dostępem osób trzecich, wysyłając powiadomienia e-mail, np. gdy dostęp odbywa się za pośrednictwem obcego urządzenia, tzn. urządzenia, z którego nie dokonywano jeszcze dostępu do aplikacji Lidl Plus.
Celem przekazywania danych do instytucji kredytowej, względnie wydawcy karty (w przypadku korzystania z Lidl Pay) jest przestrzeganie wymogów prawnych dot. uwierzytelnienia w celu zapobiegania nadużyciom i oszustwom.
To przetwarzanie danych odbywa się na podstawie przepisów prawa, które zezwalają nam na przetwarzanie danych osobowych, o ile jest to konieczne do korzystania z usługi lub do wypełnienia umowy (np. art. 6 ust. 1 b) RODO) oraz z uwagi na uzasadniony interes, aby aplikacja była jak najłatwiejsza i jak najbardziej efektywna (art. 6 ust. 1 f) RODO).
Jeśli za pośrednictwem formularza kontaktowego w aplikacji skierują Państwo do nas zapytanie, zapisujemy i wykorzystujemy Państwa dane, by móc w Państwa interesie, jak najlepiej, odpowiedzieć na Państwa zapytanie. Przetwarzanie tych danych odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO.
W przypadku wycofania produktu sprawdzamy, czy kupili Państwo dany produkt, aby móc poinformować Państwa o jego wycofaniu. W tym celu wykorzystujemy informacje o zakupionych przez Państwa produktach (porównaj powyżej „Odwiedziny w sklepie”).
Przetwarzanie odbywa się w celu ochrony Państwa zdrowia, ponieważ mamy prawnie uzasadniony interes w informowaniu Cię o wycofaniu produktów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Cel związany z optymalizacją dystrybucji gazetek oraz nowych lokalizacji sklepów
Jeśli podadzą nam Państwo swoje dane adresowe, wykorzystujemy je optymalizacji naszych obszarów dystrybucji gazetek reklamowych, co pozwala nam ograniczyć ich marnotrawienie i właściwie kierować nasze reklamy. Używamy tych danych także podczas planowania nowych lokalizacji dla naszych sklepów. Podanie adresu jest dobrowolne. Dane te są przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO), który polega na optymalizacji kanałów sprzedaży.
Cel polegający na ustalaniu Państwa zainteresowania
Aby zapewnić Państwu oraz innym Klientom korzyści wynikające z uczestnictwa w Lidl Plus i przedstawiać Państwu jak najbardziej zindywidualizowane oferty i przeprowadzać precyzyjne ankiety wśród klientów, chcemy Państwa bliżej poznać. W tym celu najpierw ustalamy, na podstawie wszystkich danych osobowych wymienionych w ust. 1, w szczególności Państwa danych transakcyjnych z Lidl Plus oraz informacji, które otrzymujemy ze sklepu Online Lidl lub innych aplikacji, stron internetowych lub usług cyfrowych opisanych powyżej, jakie produkty, promocje i usługi mogą być dla Państwa interesujące i istotne oraz czy są Państwo posiadaczami Kary Dużej Rodziny. Do określenia tej korelacji używamy metod matematyczno-statystycznych. W tym celu Państwa dane osobowe są porównywane z danymi innych Klientów. Na podstawie tego porównania możemy następnie wywnioskować, które inne produkty i promocje, którymi byli zainteresowani inni Klienci o podobnych zainteresowaniach, mogą również zainteresować Państwa i innych Klientów.
Wykorzystując te informacje możemy np. zwracać Państwa uwagę na akcje rabatowe dotyczące Państwa ulubionych produktów, oferować szczególne korzyści i celowo informować o atrakcyjnych cenach, kuponach rabatowych i innych korzyściach dla Państwa w ramach promocji asortymentowych.
W tym celu będą Państwo otrzymywać (w miarę możliwości spersonalizowane) informacje o produktach, promocjach, konkursach, nowych usługach i aktualnościach z oferty streamingowej, branżowej, sklepu Online i do ankiet.
Dokonując pomiaru z Państwa aplikacji (patrz powyżej), uzyskujemy również ogólny wgląd w optymalizację naszej aplikacji Lidl Plus i sukces naszych kampanii reklamowych. Ponadto zapewniamy naszym partnerom reklamowym przetworzone statystycznie, anonimowe dane (na podstawie korzystania z aplikacji oraz zakupionych produktów) dotyczące sukcesu ich kampanii reklamowych do celów rozliczeniowych i optymalizacji ich kampanii marketingowych. Nasi partnerzy reklamowi nie mogą powiązać tych informacji osobiście z Państwem.
Na podstawie danych, które otrzymujemy ze Sklepu online otrzymają Państwo informacje o produktach, promocjach i nowych usługach i nowościach w jak i ankietach. Ponadto, spersonalizowane profile użytkowników przyporządkowane do Państwa i Państwa adresów e-mail, pozwolą na lepsze dopasowanie reklam, w szczególności w formie newsletterów, do Państwa zainteresowań oraz poprawią oferty internetowe. Użycie tych profili również wykorzystuje dane o Państwa korzystaniu z Lidl Plus.
Te operacje przetwarzania są przeprowadzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, który pozwala nam przetwarzać dane osobowe w zakresie, w jakim jest to konieczne do korzystania z usługi lub wykonania umowy. .
Jeżeli wyrazili Państwo stosowną zgodę, będziemy przetwarzali i łączyli z Państwa profilem użytkownika w aplikacji dane pochodzące z Państwa urządzeń. W takich przypadkach, będziemy przetwarzali Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit a) RODO. Dotyczy to przetwarzania danych opisanego powyżej w sekcji ”Sklep online”, „Analiza zachowania użytkownika” i „Newsletter / Wiadomości Push/ Sms”, jak również transferu danych do naszych Partnerów reklamowych w celu wyświetlania treści (reklamowych) w usługach stron trzecich.
W związku ze zwiększaniem ilości informacji gromadzonych w Państwa profilach, wykorzystujemy te dane do optymalizacji aplikacji Lidl Plus oraz naszych innych usług online, pod warunkiem, że wskazane działanie jest objęte Państwa zgodą. Podstawę przetwarzania danych osobowych stanowi art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
Celem optymalizacji naszego sklepu i ofert online
Jeśli biorą Państwo udział w naszych dobrowolnych ankietach, wykorzystujemy te informacje do optymalizacji naszego sklepu i ofert online. Przetwarzamy te dane, ponieważ mamy nadrzędny prawnie uzasadniony interes polegający na jak największym dopasowaniu naszej oferty do Państwa zainteresowań (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO
Cel polegający na otrzymywaniu informacji marketingowych
Jeśli wyrazili Państwo wyraźną zgodę na reklamę, będziemy również przesyłać Państwu informacje o programach benefitowych , np. szczegóły programu, informacje o nowych partnerach programu i korzyściach dla partnerów, specjalnych promocjach dla Klientów oraz (jeśli to możliwe, spersonalizowane) informacje o produktach , promocje, konkursy, nowe usługi i aktualności z ofert streamingowych, sklepowych, internetowych, przez e-mail, SMS lub wiadomość push.
Ten bezpośredni kontakt następuje, ponieważ udzielili nam Państwo odpowiedniej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
Cel polegający na reklamie powiązanej z lokalizacją i czasem
Przetwarzamy i wykorzystujemy Państwa dane osobowe dotyczące miejsca i czasu Państwa zakupów, aby przesyłać reklamy powiązane z czasem i miejscem, np. w formie powiadomień push na telefonie komórkowym lub wiadomości SMS. Jeżeli preferowany przez Państwa dzień zakupów to sobota, możemy informować Państwa o promocjach przypadających właśnie na ten dzień tygodnia. Jesteśmy też w stanie przedstawić Państwu ofertę regionalną, jeżeli dysponujemy informacją, w jakim regionie najchętniej dokonują Państwo zakupów. Jeśli wyraziłeś zgodę na reklamowanie napojów alkoholowych, będziemy przechowywać twoje dane osobowe zgodnie z prawem krajowym.
Wiadomości push są informacjami, które są wysyłane z naszej aplikacji do Państwa urządzeń, gdzie traktowane są priorytetowo. Aplikacja wykorzystuje wiadomości push wyłącznie jeżeli wyrazili Państwo zgodę na otrzymywanie wiadomości push podczas instalacji aplikacji, lub w dowolnym czasie używania aplikacji, w jej ustawieniach. Mogą Państwo aktywować i dezaktywować wiadomości push w każdej chwili.
O ile ma miejsce analiza powiązana z lokalizacją i czasem, przetwarzanie danych ma miejsce w związku z korzystaniem z usługi lub do wypełnieniem umowy (np. art. 6 ust. 1 b) RODO) i z uwagi na uzasadniony interes, aby nasze oferty były jak najlepiej dostosowane do Państwa miejscowych i czasowych preferencji (art. 6 ust. 1 f) RODO) Przechowywanie danych po rezygnacji z uczestnictwa w programie wynika z Ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.
Cel polegający na obsłudze Klienta
Dane osobowe, które przesyłają do nas Państwo kontaktując się z Działem Obsługi Klienta, np. poprzez formularz kontaktowy, są traktowane przez Lidl poufnie. Wykorzystujemy otrzymane dane wyłącznie do celu udzielenia odpowiedzi na zadane przez Państwa pytania oraz realizację przysługujących Państwu praw dot. ochrony danych osobowych.
Aby móc jak najlepiej przetworzyć Państwa zapytania dotyczące obsługi klienta, powyższe dane przekazujemy również innym Spółkom Lidla. Oznacza to, że nie jest konieczne ponowne rejestrowanie i przechowywanie tych danych w celu przetworzenia zapytania. Spółki Lidl wykorzystują Państwa dane wyłącznie w celu weryfikacji Państwa jako Klienta lub użytkownika oraz przetworzenia Państwa zapytania. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych jest art. 6 ust. 1 b) RODO, ponieważ jest to niezbędne do przetworzenia Państwa żądania, a także art. 6 ust. 1 f) RODO.
Zarówno w naszym i Państwa (uzasadniony) interesie w tym przetwarzaniu danych jest udzielenie odpowiedzi na Państwa pytania, rozwiązania wszelkich problemów, które mogą się pojawić, a tym samym utrzymania i promowania Państwa satysfakcji jako Klienta lub użytkownika naszych usług lub innych Spółek Lidla. Podstawą prawną przetwarzania Państwa wniosków na podstawie przepisów o ochronie danych jest art. 6 ust. 1 c) RODO, ponieważ jest to niezbędne do wypełnienia naszego prawnego obowiązku rozpatrzenia Państwa żądania.
Cel polegający na zapewnieniu poprawnego funkcjonowania aplikacji
Przetwarzamy dane zebrane podczas korzystania z naszej aplikacji, aby zapewnić poprawne funkcjonowanie naszej aplikacji. W szczególności, potrzebujemy tych danych, aby aplikacja mogła zapisać preferowane przez Państwa ustawienia, takie jak kraj oraz język, w celu zapewnienia możliwości szybkiego rozwiązania problemów technicznych oraz, aby mogli Państwo dostęp do właściwych funkcjonalności aplikacji. Te dane nie są wykorzystywane do tworzenia Państwa profili w aplikacji. Podstawę prawną do stosowania niezbędnych w tym celu technologii stanowi art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, tzn. przetwarzamy Państwa dane osobowe aby zapewnić Państwu korzystanie z usługi w ramach zawartej umowy.
Korzystanie z usług map na urządzeniach opiera się na zawartej z Państwem umową, art. 6 ust. 1 lit b) RODO, jak również na naszym prawnie uzasadnionym interesie polegającym na atrakcyjnej prezentacji naszych ofert i łatwym wyszukiwaniu lokalizacji, które wskazaliśmy w aplikacji. Stanowi to prawnie uzasadniony interes w rozumieniu art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.
Cel historii produktu
Jeśli zarezerwowałeś produkty za pośrednictwem aplikacji Lidl Plus, pokażemy Państwu je w historii, abyś mogli Państwo uzyskać przegląd swoich rezerwacji. Podstawą prawną powiązanego przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO, tj. przetwarzamy Państwa dane w celu realizacji naszej relacji użytkownika z Państwem.
Cel świadczenia systemu punktowego („Moje Punkty Lidla”)
Na podstawie Twojej historii zakupów w aplikacji Lidl Plus punkty cyfrowe są automatycznie naliczane (tylko za zakupy w sklepie) i przypisywane do Twojej cyfrowej karty lojalnościowej. Umożliwia to zbieranie i wymianę punktów cyfrowych na kupony w ramach serwisu. Ponadto przetwarzamy Twoje zwroty produktów, aby określić saldo poszczególnych punktów.
Podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 b) RODO, tj. przetwarzamy powyższe dane na podstawie stosunku umownego między Tobą a nami.
Cel zapobiegania oszustwom
Aby zapobiec szkodom ekonomicznym dla Lidla, analizujemy ich zachowania zakupowe za pomocą aplikacji Lidl Plus w celu zapobiegania oszustwom. W szczególności oceniamy również, czy i jak często przedmioty są zwracane.
W przypadku uzasadnionych wniosków stosownych władz, udostępnimy im Państwa dane osobowe. Przekazujemy również Państwa dane osobowe osobom trzecim w następujący sposób:
Przekazanie danych dostawcom usług
Przetwarzanie Państwa danych zlecamy po części dostawcom usług. Firmy te są przez nas starannie wybierane, a współpraca odbywa się na podstawie pisemnej umowy. Podlegają one naszym poleceniom, a przed rozpoczęciem oraz w trakcie przetwarzania danych poddajemy je regularnym kontrolom. Firmy te nigdy nie wykorzystują Państwa danych osobowych do własnych celów w zakresie wykonywanych dla nas czynności.
W związku z tym przekazujemy Państwa dane odbiorcom, którzy
- udostępniają nam przestrzeń na serwerach, systemy baz danych i podobne,
- oferują wsparcie techniczne,
- doradzają nam w kwestiach marketingowo-technicznych.
Przekazanie danych operatorom usług Lidl
W obrębie Spółek Lidl (patrz sekcja 1. powyżej), przekazujemy Państwa następujące dane odpowiedniej spółce krajowej na warunkach opisanych powyżej:
- Państwa preferencje zakupowe określone dla konkretnych produktów odpowiednich dla Państwa
- jeśli biorą Państwo udział w loterii lub konkursie („Akcja”) organizowanym przez Spółki Lidl, przekazujemy pola danych wymienione w Warunkach korzystania z Akcji (np. numer klienta (identyfikator lojalnościowy), numer telefonu, adres e-mail, data urodzenia itp.);
- w zakresie, w jakim jest to niezbędne do przetworzenia zapytania za pośrednictwem naszego działu obsługi Klienta, powyższe dane przekazujemy również tym spółkom Lidl, z którymi kontaktują się Państwo w ramach obsługi Klienta. Ponadto może być konieczne, abyśmy przekazali fragmenty Państwa zapytania partnerom umownym (np. dostawcom w przypadku zapytań dotyczących konkretnych produktów) w celu przetworzenia Twojego zapytania;
- Tylko jeśli zostali Państwo wybrani do grupy testowej i aktywna jest funkcja sklepu Online Lidl w Państwa aplikacji Lidl Plus, wyślemy do Lidl sp. z o. o. sp. k listę produktów umieszczonych w Państwa koszyku zakupowym , aby proces zakupu mógł zostać sfinalizowany.
- jeśli istnieje podejrzenie oszustwa lub firma Lidl poniesie szkodę ekonomiczną, przekażemy żądane dane dotyczące Państwa zakupów/zwrotów spółkom Lidl
Tylko jeżeli udzielili Państwo zgody w ramach Sklepu online na analizowanie korzystania przez Państwa z Lidl Plus oraz łącznia danych w Lidl Plus z danymi z w/w usług w zakresie rodzaju, ilości i ceny produktów, które Państwo zakupili w sklepach Lidl jak i o Państwa zachowaniu w relacji do newslettera, w tym informacje o czasie otwarcia newslettera, o obszarach, które Państwo kliknęli, oraz długości i częstotliwości używania newslettera- dane te zostaną udostępnione do odpowiedniej spółki krajowej Lidl sp. z o.o. sp. k.
W ramach korzystania z Lidl Pay, w celu realizacji różnych umów z Państwem (w tym wymaganym prawem uwierzytelnienia przed dokonaniem transakcji płatniczej), wymieniamy z Państwa instytucją kredytową, względnie wydawcą karty dane osobowe.
Jeżeli dokonujemy transferu danych osobowych odbiorcom w krajach trzecich (kraje spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego), mogą się o tym Państwo dowiedzieć z informacji dotyczących przetwarzania danych przez naszych usługodawców opisanych w niniejszej Polityce Prywatności. Przyjmując decyzje stwierdzające odpowiedni stopień ochrony, Komisja Europejska ustala, czy takie państwo trzecie zapewnia odpowiedni poziom ochrony danych. Dokładną listę krajów, w których wydano decyzję stwierdzającą odpowiedni stopień ochrony, można znaleźć tutaj: https://ec.europa.eu/info/law/law-topic/data-protection/international-dimension-data-protection/adequacy-decisions_en.
Jeżeli Komisja Europejska nie stwierdziła stosownego poziomu ochrony w kraju trzecim, zapewniamy, aby odpowiedni poziom ochrony Państwa danych osobowych został dotrzymany poprzez inne środki takie jak: wiążące reguły korporacyjne, standardowe klauzule umowne, mechanizmy certyfikacji zatwierdzone kodeksy postępowania. Jeżeli chcieliby Państwo uzyskać dodatkowych informacji proszę skontaktować się z naszym inspektorem ochrony danych (strona pierwsza).
Aby zapewnić poufność Państwa danych osobowych, naszym pracownikom zajmującym się przetwarzaniem danych nie wolno gromadzić, przetwarzać ani wykorzystywać danych osobowych w sposób nieupoważniony. Przed rozpoczęciem stosunku zatrudnienia, naszych starannie wybranych pracowników, uwrażliwionych na związane z ochroną danych kwestie prawne, zobowiązujemy na piśmie do utrzymywania danych w tajemnicy. Obowiązek ten pozostaje w mocy również po zakończeniu stosunku zatrudnienia.
Bezpieczeństwo Państwa danych jest dla nas bardzo ważne. W związku z tym podejmujemy środki techniczne i organizacyjne, aby chronić Państwa dane osobowe w szczególności przed zagrożeniami w przypadku przekazywania danych oraz przed dostępem do nich osób trzecich. Podjęte środki regularnie dostosowujemy do aktualnego stanu techniki.
Usuwamy lub anonimizujemy Państwa dane osobowe, kiedy nie są już potrzebne do celów, do których przetwarzamy je zgodnie z powyższymi punktami. Z reguły przechowujemy Państwa dane osobowe przez okres Państwa uczestnictwa w Lidl Plus.
Jeżeli nie będą Państwo korzystać z aplikacji przez co najmniej 24 miesiące, poinformujemy Państwa o zbliżającym się terminie anonimizacji danych. Wówczas, będą mogli Państwo sprzeciwić się anonimizacji w/w danych poprzez uruchomienie aplikacji.
Poza tym, dane będą usunięte po upływie 72 godzin po rezygnacji z uczestnictwa w Lidl Plus. W ciągu wskazanych 72 godzin mają Państwo możliwość przywrócenia swojego konta klienta, poprzez ponowne zalogowanie. Proces usunięcia danych zostanie wtedy przerwany. O ile Państwa dane są jeszcze potrzebne ze względu na określone prawem okresy przechowywania albo do zabezpieczenia, wysunięcia lub zrealizowania roszczenia, zapisujemy Państwa dane o wyrejestrowaniu z Lidl Plus, tak długo jak ich przechowywanie wymagane jest przepisami prawa, względnie tak długo jak konieczne jest to realizacji celu. Dane stanowiące udokumentowanie uprawnienia Użytkownika do zapoznania się z treściami dotyczącym napojów alkoholowych oraz spełnienia wymagań prawnych wynikających z ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi przechowywane są przez okres 6 lat.
Wszystkie Państwa dane osobowe, które przesłali Państwo w ramach kontaktu z Działem Obsługi Klienta będą usunięte albo zanonimizowane najpóźniej w ciągu 90 dni po udzieleniu ostatecznej odpowiedzi. Doświadczenie pokazuje, że z reguły dalsze zapytania dotyczące naszych odpowiedzi nie pojawiają się po 90 dniach. Jeżeli będą Państwo dochodzić swoich praw jako podmiot danych, Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 6 lat po udzieleniu finalnej odpowiedzi, jako dowód, że dostarczyliśmy Państwu wyczerpujące informacje i tym samym spełniliśmy wobec Państwa nasz prawny obowiązek.
Na zapytanie, zgodnie z art. 15 RODO, informujemy Państwa oczywiście w szczególności o zapisanych u nas Państwa danych odbiorcach lub kategoriach odbiorców danych, którym przekazujemy dane, a także na temat celu przetwarzania. Informacji tych udzielamy bezpłatnie.
Mają Państwo również prawo, w przypadkach wymienionych w przepisach, do sprostowania nieprawidłowych danych oraz do usunięcia danych, ograniczenie przetwarzania i przenoszenia Państwa danych osobowych.
Ponadto mają Państwo prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
W przypadkach, w których przetwarzanie danych opiera się na art. 6 lit. f RODO albo odbywa się do celów związanych z reklamą bezpośrednią, mają Państwo prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
O ile wyrazili Państwo zgodę, mogą ją Państwo w dowolnym momencie wycofać ze skutkiem na przyszłość. np. za pośrednictwem aplikacji w „Pomoc” → „Formularz kontaktowy” lub (jeśli chcą skorzystać Państwo z jednego z kanałów powiadomień w „Ustawienia” → „Powiadomienia” lub pisząc poprzez https://obsluga-klienta.lidl.pl)
Jeżeli chcieliby Państwo wycofać udzieloną zgodę na przetwarzanie danych w celach analitycznych w zakresie aplikacji Lidl Plus / Mojego Konta Lidl, mogą Państwo samodzielnie dokonać zmiany w ustawieniach aplikacji w sekcji „Więcej” → „Informacje Prawne” → „Udostępnianie danych w Lidl Plus”.
W przypadku przekazywania dobrowolnych danych o sobie, nie jesteście Państwo zobowiązani do ich podania. Bez tych danych nie będziemy jednak mogli świadczyć Państwu pełnego zakresu usług za pośrednictwem Lidl Plus bazującego na tychże danych dotyczących Państwa. Tylko opcjonalne pola danych zostały oznaczone jako dobrowolne do wypełnienia.
Zmiana Polityki Prywatności ochrony danych osobowych może być konieczna ze względu na zmianę stanu prawnego lub okoliczności przetwarzania danych przez Lidl Plus. Jeżeli, na przykład, zmienią się cele gromadzenia, przetwarzania lub wykorzystywania danych osobowych, a także tożsamość administratora i kategorie odbiorców danych, poinformujemy Państwa o tym i, jeżeli to wymagane, poprosimy o Państwa zgodę.