Ta przeglądarka nie jest przez nas wspierana!
              Aby wyświetlić stronę poprawnie, użyj jednej z następujących przeglądarek:Uwaga!Jeśli będziesz kontynuować za pomocą tej przeglądarki, Twoje zakupy mogą się nie udać :(

              Polityka prywatności Lidl Plus


              Stan na kwiecień 2021


              Dziękujemy za zainteresowanie Lidl Plus.


              Lidl Plus to aplikacja (dalej: „Usługa” lub „Lidl Plus”) dla klientów Grupy Lidl, oferowana przez firmę Lidl Stiftung & Co. KG, Stiftsbergstraße 1, 74167 Neckarsulm (dalej: „Lidl Stiftung”, „My”, „Nas”), która to firma jako administrator danych osobowych przetwarza dane na potrzeby aplikacji. Do Grupy Lidl należą również różne spółki krajowe i regionalne, które są wyszczególnione tutaj. (dalej: „Spółki Lidl”).


              Lista zawiera tylko istotne i aktualne Spółki Lidl. W przyszłości do tej listy mogą zostać dodane również kolejne spółki, jeżeli SB Lidl KG posiada bezpośrednie lub pośrednie udziały w danej spółce, a spółka ta bierze udział w tworzeniu oferty Lidl Plus.


              O ile Spółki te otrzymują na podstawie Twojej dobrowolnej zgody dane za pośrednictwem aplikacji i informują o aktualnych ofertach i akcjach promocyjnych organizowanych przez Lidl, działają one jako odrębni administratorzy danych.


              Niniejsza polityka prywatności odnajduje zastosowanie do przetwarzania danych osobowych przez Lidl Stiftung jako administratora danych osobowych. Z inspektorem ochrony danych Lidl Stiftung można się skontaktować pod wyżej wskazanym adresem pocztowym lub pod adresem: ochronadanychosobowych@lidlplus.pl.


              Usługa jest skierowana do Klientów (dalej: „użytkownik” lub „Państwo”), którzy chcą otrzymywać spersonalizowane informacje od Lidl Stiftung dotyczące ofert i promocji w ramach Lidl Plus oraz oferty, produkty i usługi od oznaczonych partnerów i Spółek Lidl, które najbardziej jak to możliwe, odpowiadają zainteresowaniom oraz historii zakupów użytkownika.


              Lidl Plus to różnorodne, spersonalizowane usługi. Obejmują one między innymi oferty dopasowane do Państwa indywidualnych potrzeb i życzeń, udział w konkursach i atrakcyjne promocje oraz rabaty. Niezależnie od tego, gdzie i w jakim zakresie korzystają Państwo z usług Lidl Plus, następuje przekazanie Państwa danych z Lidl Stiftung do określonych Spółek Lidl, aby możliwe było udostępnienie odpowiednich usług.


              1. Jakie dotyczące Państwa dane gromadzimy i z jakich kanałów komunikacji korzystamy?


              Rejestracja w programie Lidl Plus


              W ramach rejestracji pytamy o następujące dane klienta: imię, nazwisko, preferowany sklep Lidl, data urodzenia, adres e-mail, numer telefonu komórkowego. Opcjonalnie użytkownik może podać: zwrot grzecznościowy, płeć, adres (ulica, numer domu, kod pocztowy, miasto i kraj). W celu określenia preferowanego sklepu może zostać wykorzystana funkcja geolokalizacji Państwa urządzenia końcowego.


              Dane z My Lidl Account


              Jeśli dobrowolnie Podali Państwo informacje o sobie i swoich zainteresowaniach na koncie My Lidl Account, zbieramy te informacje również w ramach Lidl Plus.


              Wizyty w sklepie


              Jeżeli podczas wizyty w sklepie zidentyfikują się Państwo przy kasie, zbieramy informacje takie jak odwiedzony sklep, zakupione produkty według rodzaju, ilości i ceny, zrealizowane bony, sumę z bonów oraz godzinę zapłaty i typ użytego środka płatniczego. Ponadto, jeśli skorzystali Państwo z naszego rabatu dla posiadaczy Karty Dużej Rodziny, gromadzimy również informacje o posiadaniu przez Państwo Karty Dużej Rodziny. Poprzez przyporządkowanie Państwa zakupów i informacji o posiadaniu Karty Dużej Rodziny do konta klienta realizujemy cele wymienione w punkcie 2, np. możliwość przedstawiania ofert specjalnie dostosowanych do Państwa preferencji i zainteresowań oraz udziału w promocjach.


              Państwa identyfikacja przy kasie może nastąpić poprzez cyfrową kartę klienta lub za pomocą numeru telefonu podanego podczas rejestracji.


              Biuro Obsługi Klienta


              Jeżeli kontaktują się Państwo z naszym Biurem Obsługi Klienta wykorzystujemy dane, które podali Państwo w tym przypadku, w celu opracowania Państwa zapytania.


              Korzystanie z aplikacji


              Podczas korzystania z aplikacji gromadzimy informacje takie jak sklep, w którym dokonują Państwo zakupów. Ponadto gromadzimy informacje dotyczące całej wyświetlonej zawartości aplikacji takiej jak: aktywowane kupony, ustawienia powiadomień, uczestnictwo w loteriach, wyświetlone artykuły jak również wybranie Przez Państwa preferowanego sklepu. Przetwarzamy również dane o Państwa interakcji z aplikacją takie jak: odwiedzone sekcje, ekrany widoczne podczas każdej sesji oraz liczba kliknięć i przewinięć ekranu. Ponadto gromadzimy informacje o numerze Użytkownika, wersji używanego systemu operacyjnego, identyfikatorze urządzenia, języku systemowym, wybrany krajoraz używanej wersji aplikacji.


              Państwa dane logowania gromadzimy i wykorzystujemy w celu realizacji logowania. Aby nie musieli się Państwo za każdym razem na nowo logować w aplikacji, zaszyfrowane dane do logowania są przechowywane tak długo w aplikacji, aż wylogują się Państwo ze swojego konta.


              Cyfrowe paragony mogą zostać zapisane na urządzeniu końcowym lub bezpośrednio przekazane za pomocą Messenger’a, jeśli tylko umożliwią Państwo aplikacji dostęp do swoich Zdjęć/Mediów. Aparat Państwa mobilnego urządzenia końcowego można wykorzystać do zeskanowania kuponu QR, jeśli tylko udzielą Państwo stosownego zezwolenia.


              W ramach aplikacji przeprowadzamy ankiety In-App i gromadzimy informacje na temat zachowań zakupowych, korzystania z aplikacji i osobistych preferencji, jak również zainteresowań.


              Oferty Partnerów


              Poprzez Lidl Plus otrzymują Państwo również możliwość skorzystania ze specjalnych ofert wybranych partnerów. Aby skorzystać z niektórych z tych ofert, muszą Państwo zidentyfikować się jako klient Lidl Plus za pomocą cyfrowej karty klienta. W takim przypadku odpowiedni partner informuje nas o wykorzystaniu danej oferty specjalnej wraz z powiązanymi z nią informacjami (np. czas, ilość, miejsce), abyśmy mogli jeszcze bardziej dostosować nasze oferty do Twoich zainteresowań. W przypadku, gdy w ramach Lidl Plus zostanie udzielona specjalna oferta na usługi naszych Partnerów, Partner przekaże nam Państwa dane kontaktowe (adres e-mail i numer telefonu), abyśmy mogli poprawnie przyporządkować ofertę do Państwa konta.


              Płatności mobilne


              Za pośrednictwem aplikacji Lidl Plus otrzymują Państwo również dostęp do usług płatności mobilnych („Lidl Pay”), gdzie mogą się Państwo zarejestrować z użyciem karty płatniczej, aby móc wygodnie zapłacić przy kasie za zakupy za pomocą swojego urządzenia mobilnego. Rejestracja odbywa się bezpośrednio u dostawcy usług płatniczych. Zbieranie danych, które się ma tam miejsce jest w razie potrzeby wyjaśnione w informacji nt. przetwarzania danych dostawcy usług płatniczych. Jeżeli rejestracja Lidl Pay się powiodła, dostawca usług płatniczych wysyła nam jako potwierdzenie token, w postaci szyfru. Token ten zostaje powiązany z Państwa kontem w Lidl Plus.


              Jeśli do celów uwierzytelniania używają Państwo funkcji TouchID lub FaceID, obowiązują dodatkowo warunki użytkowania i informacje o przetwarzaniu danych właściwych dostawców (na przykład w odniesieniu do funkcji TouchID lub FaceID firmy Apple).


              W celu przeprowadzenia transakcji, zgodnie z przepisami m.in. Dyrektywy (UE) 2015/2366 („PSD 2”), Rozporządzenia (UE) 2018/389, wymieniamy informacje za pośrednictwem naszego usługodawcy z Państwa instytucją kredytową, wzgl. z wydawcą karty. Służy to zabezpieczeniu, aby płatności dokonywane były wyłącznie przez Użytkownika, a nie inne nieuprawnione osoby. Informacje te dotyczą w szczególności danych osobowych, bieżącej transakcji i historii poprzednich płatności.


              Sklep online


              Kiedy dokonują Państwo rejestracji w naszym sklepie online przetwarzamy dane dotyczące korzystania przez Państwa z naszej oferty online, włączając w to zakupione oraz zarezerwowane przez Państwa produkty według ich rodzaju, ilości, ceny, wykorzystane przez Państwa kupony, ich kwoty jak również moment dokonania płatności i wykorzystaną metodę płatności.


              Analiza zachowania użytkownika / pliki cookie


              Podczas korzystania z aplikacji tworzymy profile użytkowników dla celów analizy statystycznej i przyporządkowujemy je, jeśli możliwe, Państwu, względnie Państwa adresowi e-mail lub numerowi Klienta. W tym celu zbieramy i wykorzystujemy dane wyłącznie jeżeli wyrazili Państwo zgodę na analizę zachowań użytkownika (zob. punkt 2). Dotyczy to również następujących usług lub dostawców usług profilowania użytkowników.


              Adjust


              Nasza aplikacja Lidl Plus korzysta z narzędzia analitycznego adjust, produktu firmy adjust GmbH. Jeżeli zainstalują Państwo naszą aplikację oraz wyrażą zgodę na wykorzystanie przez nią technologii pozwalających na analizę zachowań użytkownika, adjust będzie przetwarzał następujące dane w naszym imieniu:


              • Kliknięcia: za każdym razem, kiedy klikną Państwo w link udostępniony przez adjust. Kliknięcia są odnotowywane w celu prowadzenia analizy atrybucji, czyli w uproszczeniu – lokalizacji, z której dowiedzieli się Państwo o Lidl Plus i zdecydowali o jej instalacji, którymi mogą być m.in. odwołanie na stronie internetowej, kampania e-mailowa czy social media.
              • Instalacje: gdy tylko wyrażą Państwo zgodę na analizę zachowań użytkownika, Lidl Plus komunikuje się z adjust w celu wskazania, że odbyła się nowa instalacja aplikacji. Ta instalacja jest następnie przypisywana do odpowiedniego kliknięcia (opisanego powyżej), jeśli odbyła się z wykorzystaniem tego samego urządzenia końcowego.
              • Sesje: ilość razy, którą uruchomili Państwo aplikację Lidl Plus na swoim urządzeniu końcowym.
              • Wydarzenia: Państwa interakcje z aplikacją Lidl Plus. Za każdym razem kiedy zarejestrują się Państwo lub zalogują do aplikacji Lidl Plus, takie wydarzenie zostanie odnotowane. Ma to na celu analizę najskuteczniejszych kanałów reklamowych.

              Pozwala nam to zrozumieć, jakie interakcje podejmują Państwo z naszą aplikacją. Dzięki temu możemy również analizować i ulepszać nasze mobilne kampanie reklamowe. Jeżeli pobrali Państwo naszą aplikację z wykorzystaniem linku zapraszającego wysłanego przez Państwa rodzinę lub przyjaciół, używamy tych ustawień w celu przypisania, że są Państwo zaproszonymi użytkownikami Lidl Plus oraz przyznania z tego tytułu benefitów (jeśli przysługują). Prosimy o zwrócenie uwagi, że mamy możliwość oznaczenia Państwa jako użytkowników zaproszonych tylko w przypadku, gdy wyrażą Państwo zgodę na wykorzystanie technologii pozwalających na analizę zachowań. Jeżeli nie wyrażą Państwo takiej zgody, informacje te nie będą dla nas dostępne, a w konsekwencji nie będzie możliwe przyznani z tego tytułu benefitów.


              Do celów powyższych analizy, adjust wykorzystuje IDFA (Identifier for Advertising = identyfikator wyświetlania reklam na urządzeniach z systemem iOS) lub identyfikator wyświetlania reklam Androida, adres IP / MAC, nagłówek HTTP oraz identyfikator (fingerprint) Twojego urządzenia końcowego (dodatkowo: godzinę wejścia, kraj, język, ustawienia lokalne, system operacyjny i jego wersję oraz wersję aplikacji), ponadto informacje o urządzeniach użytkownika i aktywności w sieci, a także informacje o aplikacji i tokenach zdarzeń. Przetwarzanie tych danych odbywa się wyłącznie w sposób spseudonimizowany. IDFA i identyfikator Androida mogą Państwo w dowolnym momencie zresetować lub wyłączyć.


              Firma Adjust udostępnia te informacje również naszym dostawcom usług: Google, 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA ("Google") i Facebook, Inc, 1 Hacker Way, Menlo Park, CA 94025 ("Facebook"). Jeśli Google i Facebook mogą wykorzystać te informacje w celu identyfikacji użytkownika, udostępnią mu informacje o kampanii reklamowej, która doprowadziła użytkownika do sklepu App Store/Google Play oraz o tym, jak użytkownik zachowywał się w sklepie App Store/Google Play (w tym, czy pobrał aplikację, czy np. anulował jej instalację oraz podobne informacje). Adjust wykorzystuje te informacje do tworzenia anonimowych statystyk, dzięki czemu możemy rozumieć powodzenie poszczególnych kampanii reklamowych.


              Google Firebase


              W aplikacji wykorzystywany są A/B Testing, Analytics, Cloud Messaging, Crashlytics, Dynamic Links, In-App Messaging, Performance, Predictions und Remote Config, usługi analizy świadczone przez Google (dalej: „Firebase”), które służą m.in. analizie korzystania z aplikacji. Jeśli instalują Państwo aplikację Lidl Plus, Firebase zapisuje kiedy i jak długo korzystano z aplikacji, jakie wyświetlono strony aplikacji, w jakie funkcje klikano i jakie treści wyświetlano. Dzięki temu możemy zrozumieć, w jaki sposób dokonują Państwo interakcji z naszą aplikacją. Ponadto, bazując na Państwa zachowaniu użytkownika możemy nieustannie rozwijać naszą aplikacje i kierować do Państwa odpowiednie oferty/usługi. Co więcej, możemy równolegle przeprowadzać wiele testów aplikacji i tworzyć kolejne wersje aplikacji oparte na danych pozyskanych dzięki tej analizie.


              Na potrzeby tej analizy Firebase, od momentu zakończenia rejestracji, korzysta z Państwa numeru klienta.


              Więcej informacji na temat danych osobowych w odniesieniu do Google Firebase znajdą Państwo bezpośrednio na stronie dot. Google Firebase.


              Salesforce


              Podczas używania sekcji “Najczęstsze pytania” w naszej aplikacji nasz dostawca salesforce.com Germany GmbH, Erika-Mann-Str. 31, 80636 München („Salesforce“) będzie przetwarzał dane pochodzące z plików cookies. Pliki cookies są małymi plikami tekstowymi, które są przechowywane na Państwa urządzeniu, gdy korzystają Państwa z sekcji „Najczęstsze pytania”. Salesforce używa dwóch rodzajów plików cookies: technicznie niezbędnych, bez których funkcjonalność aplikacji byłaby ograniczona oraz analitycznych.


              Technicznie niezbędne cookies:

              Poniższe pliki cookies są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania sekcji “Najczęstsze pytania” w naszej aplikacji.

              NazwaDostawcaCelCzas przetwarzaniaTyp
              renderCtxSalesforceSłuży do dostarczania żądanych stron i ich zawartości na podstawie nawigacji użytkownika.Cookies sesyjne – będą automatycznie usuwane po zamknięciu tej sekcji.HTTP Cookie
              pctrkSalesforceSłuży do liczenia odwiedzin sekcji.Cookies sesyjne – będą automatycznie usuwane po zamknięciu tej sekcji.HTTP Cookie
              force-streamSalesforceSłuży do kierowania zapytań serwera w ramach infrastruktury Salesforce w celu „sesji stałych”.3 godzinyHTTP Cookie
              sfdc-streamSalesforceSłuży do kierowania zapytań serwera w ramach intrastruktury Salesforce w celu „sesji stałych”.3 godzinyHTTP Cookie
              force-proxy-streamSalesforceSłuży do zapewnienia, że żądania Klientów trafią do tych samych hostów proxy.3 godzinyHTTP Cookie
              CookieConsentPolicySalesforceSłuży do prawidłowego przypisania zgody użytkownika.1 rokHTTP Cookie
              InstSalesforceSłuży do prawidłowego przekierowywania do lokalizacji docelowej w przypadkach, kiedy zakładki lub hiperłącza odwołują się do innej lokalizacji. Może się to zdarzyć w przypadkach migracji, podziału lub aktualizacji URL.Cookies sesyjne – będą automatycznie usuwane po zamknięciu tej sekcji.HTTP Cookie
              1SalesforceSłuży do rejestracji źródła nawigacji w celu prawidłowego wyświetlania strony.PermanentneHTTP Cookie
              LSSIndex:LOCAL{"namespace":"c"}SalesforceSłuży do rejestracji źródła nawigacji w celu prawidłowego wyświetlania strony.PermanentneHTTP Cookie
              LSSNextSynthtic:LOCALSalesforceSłuży do rejestracji źródła nawigacji w celu prawidłowego wyświetlania strony.PermanentneHTTP Cookie
              sourceSalesforceSłuży do rejestracji źródła nawigacji w celu prawidłowego wyświetlania strony.PermanentneHTTP Cookie
              QueryDla zalogowanych użytkowników aplikacji, służy rejestracji danych użytkownika w celu wstępnego uzupełnienia formularza kontaktowego.

              Wskazane analityczne pliki cookies umożliwiają naszemu dostawcy usług prowadzenie statystyk dotyczących korzystania z sekcji „Najczęstsze pytania” w celu dopasowania jej do Państwa potrzeb. Używamy następujących analitycznych plików cookies:

              NameProviderPurposeDurationType
              BrowserIdSalesforceSłużą do rejestrowania sesji/wizyt przeglądarki w celu analizy danych dot. wyłącznie naszej aplikacji, do użytku wewnętrznego.1 rokHTTP Cookie

              Pliki cookies Salesforce nie przetwarzają informacji, które bezpośrednio identyfikują Państwa jako użytkowników. Jednakże, wykorzystują unikalną identyfikacje Państwa urządzeń (wliczając w to inne techniczne szczegóły, takie jak adres IP, system operacyjny, dostawca internetu, itp.). Wszystkie dane przetwarzane przy korzystaniu z sekcji „Najczęstsze pytania” aplikacji są na serwerach Salesforce zlokalizowanych w Unii Europejskiej.


              Opt-out


              Jeżeli chcą Państwo wycofać udzieloną zgodę na profilowanie w ramach aplikacji Lidl Plus, mogą to Państwo zrobić w dowolnym momencie, ze skutkiem na przyszłość poprzez zarządzanie udzieloną zgodą poprzez realizację Opt-Out umieszczonego w aplikacji pod „Więcej” -> „Informacje prawne”-> „Udostępnianie danych w Lidl Plus”.


              Mapy Google


              Jeżeli używacie Państwo smartphon’a z system operacyjnym Andriod, macie Państwo możliwość wykorzystania w aplikacji Lidl Plus funkcjonalności i zawartości map Google. W ten sposób, interaktywne mapy mogą być wyświetlane bezpośrednio w aplikacji i mają Państwo możliwość wygodnego korzystania z funkcji mapy, aby znaleźć np. sklepy Lidl w Państwa okolicy.


              Aby korzystać z funkcji Google Maps, konieczne jest przetwarzanie Państwa adresu IP w ramach komunikacji internetowej. Co do zasady przetwarzanie odbywa się na serwerze Google w USA. Nie mamy wpływu na konkretne przetwarzanie danych przez Google. Więcej informacji na temat celu i zakresu przetwarzania danych w funkcjonalności Google Maps mogą Państwo znaleźć w polityce prywatności dostawcy. Zostały tam również zawarte dodatkowe informacje na temat Państwa praw i ustawień w celu ochrony prywatności. Adres i polityka prywatności dostawcy Google Maps: Google Ireland Limited, Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Irlandia, https://www.google.com/policies/privacy/ Dodatkowe warunki korzystania z Google Maps / Google Earth można znaleźć na https://maps.google.com/help/terms_maps.html.


              Mapy Apple


              Jeżeli używacie Państwo smartphon’a z system operacyjnym IOS, Lidl Plus używa Map Apple. Aplikacje te są niezbędne dla funkcjonalności oraz pełnego zapewnienia funkcji mapy, aby w wygodny sposób znaleźć np. sklepy Lidl w Twojej okolicy.


              Aby korzystać z funkcji Mapy Apple konieczne jest przetwarzanie Państwa adresu IP w ramach komunikacji internetowej. Co do zasady przetwarzanie odbywa się na serwerze Apple w USA. Nie mamy wpływu na konkretne przetwarzanie danych przez Apple. Więcej informacji na temat celu i zakresu przetwarzania danych w funkcjonalności Map Apple mogą Państwo znaleźć w polityce prywatności dostawcy. Zostały tam również zawarte dodatkowe informacje na temat Państwa praw i ustawień w celu ochrony prywatności. Adres i polityka prywatności dostawcy: Apple Inc., One Apple Park Way, Cupertino, California.Warunki korzystania dostępne są pod adresem: https://www.apple.com/legal/internet-services/maps/terms-pl.html. Polityka Prywatności dostępna jest pod adresem: https://www.apple.com/legal/privacy/pl/.


              Linki do innych witryn internetowych oraz aplikacji


              Nasza aplikacja może zawierać linki do innych witryn internetowych, aplikacji spółek Lidl oraz naszych zaufanych partnerów wskazanych powyżej, a także do innych podmiotów trzecich. Klikając na banner w aplikacji lub w polecane produkty zostaniesz przekierowany do tych witryn lub aplikacji. Linki mogą wykorzystywać specjalne technologie dotyczące śledzenia, które to umożliwią operatorom tych witryn poznanie oraz zmierzenie, gdzie użytkownik się o nich dowiedział. Zachęcamy Ciebie do zapoznania się politykami prywatności każdej z witryn lub aplikacji, do których zostaniesz przekierowany, w celu zrozumienia, jakie informacje o Tobie będą gromadzone. Przekierowując Cię do którejkolwiek z tych witryn / aplikacji, przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu spełnienia Twojego (technicznego) żądania odwiedzenia odpowiedniej aplikacji lub strony internetowej (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) i na podstawie uzasadnionego interesu do celów reklamowych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).


              Newsletter / powiadomienia push / SMS


              Gromadzimy informacje dotyczące Państwa zachowania użytkownika w związku z newsletterem i innymi informacjami, które przesyłamy Państwu w formie powiadomień push lub wiadomości SMS, zapisujemy je i – o ile to możliwe – przyporządkowujemy je do Państwa osoby albo adresu e-mail lub numeru klienta. Zapisujemy godzinę otwarcia i uruchamiane linki, klikane pola, wybierane produkty, godzinę, czas trwania i częstotliwość korzystania.


              Zbieramy i przetwarzamy dane osobowe wyłącznie jeżeli się na to Państwo zgodzili (zob. punkt 2. poniżej).


              Alcohol Opt-In


              Jeśli wyrazili Państwo zgodę na zapoznanie się z treściami dotyczącym napojów alkoholowych poprzez akceptację w profilu, przechowujemy Państwa dane osobowe przez okres 6 lat licząc od rezygnacji z uczestnictwa w Lidl Plus – z powodu konieczności wypełnienia obowiązku prawnego.


              Dane szczególnej kategorii


              Analiza danych osobowych wymienionych powyżej nie obejmuje szczególnych kategorii danych osobowych w rozumieniu art. 9 ust. 1 RODO (np. informacji o stanie zdrowia lub religii).

              2. W jakich celach i na jakiej podstawie prawnej przetwarzamy Państwa dane osobowe?


              Dane wymienione w punkcie 1 gromadzimy w celu udostępnienia Państwu odpowiednich usług z zakresu Lidl Plus.


              Cel związany z komunikacją i identyfikacją


              Dane klienta zgromadzone w ramach rejestracji służą do komunikacji z Państwem oraz do jednoznacznego przyporządkowania zwyczajów zakupowych i zachowania użytkownika do Państwa profilu klienta.


              Jeśli wyrazili Państwo zgodę na wykorzystanie geolokalizacji Państwa urządzenia końcowego poprzez „zezwolenie na uprawnienia”, wykorzystujemy tą funkcję, w celu oferowania Państwu indywidualnych usług opartych na bieżącej lokalizacji. W szczególności, w ramach funkcji "wyszukiwanie sklepów", przetwarzamy Państwa lokalizację w oparciu o GPS i dane sieciowe dot. Państwa lokalizacji, aby móc wyświetlić Państwu nasze najbliższe sklepy. Dane dot. geolokalizacji nie są przez nas zapisywane.


              Podczas rejestracji pytamy m.in. o Państwa datę urodzenia (patrz punkt 1 powyżej). Uczestnictwo jest możliwe dla osób w wieku powyżej 18 lat (patrz punkt 2 Warunków uczestnictwa). Poza tym ze względu na ochronę nieletnich nabycie określonych produktów jest możliwe od określonego wieku. W związku z tym reklam napojów alkoholowych nie wolno kierować do dzieci i młodzieży.


              W szczególności używamy Państwa adresu e-mail, aby chronić Państwa przed nieuprawnionym dostępem osób trzecich, wysyłając powiadomienia e-mail, np. gdy dostęp odbywa się za pośrednictwem obcego urządzenia, tzn. urządzenia, z którego nie dokonywano jeszcze dostępu do aplikacji Lidl Plus.


              Celem przekazywania danych do instytucji kredytowej, względnie wydawcy karty (w przypadku korzystania z Lidl Pay) jest przestrzeganie wymogów prawnych dot. uwierzytelnienia w celu zapobiegania nadużyciom i oszustwom.


              To przetwarzanie danych odbywa się na podstawie przepisów prawa, które zezwalają nam na przetwarzanie danych osobowych, o ile jest to konieczne do korzystania z usługi lub do wypełnienia umowy (np. art. 6 ust. 1 b) RODO) oraz z uwagi na uzasadniony interes, aby aplikacja była jak najłatwiejsza i jak najbardziej efektywna (art. 6 ust. 1 f) RODO).


              Jeśli za pośrednictwem formularza kontaktowego w aplikacji skierują Państwo do nas zapytanie, zapisujemy i wykorzystujemy Państwa dane, by móc w Państwa interesie, jak najlepiej, odpowiedzieć na Państwa zapytanie. Przetwarzanie tych danych odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO.


              Cel związany z optymalizacją dystrybucji gazetek oraz nowych lokalizacji sklepów


              Jeśli podadzą nam Państwo swoje dane adresowe, wykorzystujemy je optymalizacji naszych obszarów dystrybucji gazetek reklamowych, co pozwala nam ograniczyć ich marnotrawienie i właściwie kierować nasze reklamy. Używamy tych danych także podczas planowania nowych lokalizacji dla naszych sklepów. Podanie adresu jest dobrowolne. Dane te są przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO), który polega na optymalizacji kanałów sprzedaży.


              Cel polegający na ustalaniu Państwa zainteresowania produktami oraz optymalizacji naszej oferty online


              Aby zapewnić Państwu korzyści wynikające z uczestnictwa w Lidl Plus i przedstawiać Państwu jak najbardziej zindywidualizowane oferty i przeprowadzać precyzyjne ankiety wśród klientów, chcemy Państwa bliżej poznać. W tym celu najpierw ustalamy, jakie produkty, promocje i usługi mogą być dla Państwa interesujące i istotne oraz czy są Państwo posiadaczami Kary Dużej Rodziny. Możemy np. zwracać Państwa uwagę na akcje rabatowe dotyczące Państwa ulubionych produktów, oferować szczególne korzyści i celowo informować o atrakcyjnych ofertach w ramach promocji asortymentowych.


              Z tego powodu gromadzimy, przetwarzamy i wykorzystujemy szereg danych osobowych dotyczących Państwa zwyczajów zakupowych oraz innych zachowań, opisanych w sekcji 1.


              Zebrane przez nas dane osobowe mogą pozwolić ustalić Państwa zainteresowania produktami. Zaliczają się do nich wszystkie dane wymienione w punkcie 1.


              Jednak również inne, wymienione powyżej dane mogą się nadawać do ustalenia Państwa potencjalnego zainteresowania produktami. W tym celu identyfikujemy możliwy związek między danymi osobowymi a zainteresowaniem produktami. Do identyfikacji tego związku używamy metody matematyczno-statystycznej. W ramach tej metody porównujemy Państwa dane osobowe z danymi innych klientów. Na podstawie tego porównania możemy stwierdzić, jakie produkty, którymi interesowali się inni klienci o porównywalnych zainteresowaniach, mogłyby zainteresować również Państwa.


              To przetwarzanie danych odbywa się na podstawie przepisów prawa, które zezwalają nam na przetwarzanie danych osobowych, o ile jest to konieczne do korzystania z usługi lub do wypełnienia umowy (np. art. 6 ust. 1 b) RODO) oraz z uwagi na uzasadniony interes, aby nasze oferty były jak najlepiej dostosowane do Państwa zainteresowania produktami (art. 6 ust. 1 f) RODO).


              Na podstawie danych, które otrzymujemy ze Sklepu online otrzymają Państwo informacje o produktach, promocjach i nowych usługach i nowościach w Sklepie Online jak i ankietach. Ponadto, spersonalizowane profile użytkowników przyporządkowane do Państwa i Państwa adresów e-mail, pozwolą na lepsze dopasowanie reklam, w szczególności w formie newsletterów, do Państwa zainteresowań oraz poprawią oferty internetowe. Użycie tych profili również wykorzystuje dane o Państwa korzystaniu z Lidl Plus.


              Jeżeli wyrazili Państwo stosowną zgodę, będziemy przetwarzali i łączyli z Państwa profilem użytkownika w aplikacji dane pochodzące z Państwa urządzeń. W takich przypadkach, będziemy przetwarzali Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit a) RODO. Dotyczy to przetwarzania danych opisanego powyżej w sekcji ”Sklep online”, „Analiza zachowania użytkownika” i „Newsletter / Wiadomości Push/ Sms”.


              W związku ze zwiększaniem ilości informacji gromadzonych w Państwa profilach, wykorzystujemy te dane do optymalizacji aplikacji Lidl Plus oraz naszych innych usług online, pod warunkiem, że wskazane działanie jest objęte Państwa zgodą. Podstawę przetwarzania danych osobowych stanowi art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.


              Cel polegający na otrzymywaniu informacji marketingowych


              O ile została wyrażona odpowiednia zgoda, przekazujemy dane opisane w sekcji 1. do podmiotów z Grupy Lidl, aby mogły one informować Państwa drogą elektroniczną (np. poprzez e-mail lub SMS) lub pocztą o promocjach i ofertach ze swojego asortymentu i zapraszać Państwa do udziału w ankietach dla klientów.


              Ten bezpośredni kontakt następuje, ponieważ udzielili nam Państwo odpowiedniej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.


              Cel polegający na reklamie powiązanej z lokalizacją i czasem


              Przetwarzamy i wykorzystujemy Państwa dane osobowe dotyczące miejsca i czasu Państwa zakupów, aby przesyłać reklamy powiązane z czasem i miejscem, np. w formie powiadomień push na telefonie komórkowym lub wiadomości SMS. Jeżeli preferowany przez Państwa dzień zakupów to sobota, możemy informować Państwa o promocjach przypadających właśnie na ten dzień tygodnia. Jesteśmy też w stanie przedstawić Państwu ofertę regionalną, jeżeli dysponujemy informacją, w jakim regionie najchętniej dokonują Państwo zakupów. Jeśli wyraziłeś zgodę na reklamowanie napojów alkoholowych, będziemy przechowywać twoje dane osobowe zgodnie z prawem krajowym.


              Wiadomości push są informacjami, które są wysyłane z naszej aplikacji do Państwa urządzeń, gdzie traktowane są priorytetowo. Aplikacja wykorzystuje wiadomości push wyłącznie jeżeli wyrazili Państwo zgodę na otrzymywanie wiadomości push podczas instalacji aplikacji, lub w dowolnym czasie używania aplikacji, w jej ustawieniach. Mogą Państwo aktywować i dezaktywować wiadomości push w każdej chwili.


              O ile ma miejsce analiza powiązana z lokalizacją i czasem, przetwarzanie danych ma miejsce w związku z korzystaniem z usługi lub do wypełnieniem umowy (np. art. 6 ust. 1 b) RODO) i z uwagi na uzasadniony interes, aby nasze oferty były jak najlepiej dostosowane do Państwa miejscowych i czasowych preferencji (art. 6 ust. 1 f) RODO) Przechowywanie danych po rezygnacji z uczestnictwa w programie wynika z Ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.


              Cel polegający na obsłudze Klienta


              Dane osobowe, które przesyłają do nas Państwo kontaktując się z Działem Obsługi Klienta są traktowane przez Lidl poufnie. Wykorzystujemy otrzymane dane wyłącznie do celu udzielenia odpowiedzi na zadane przez Państwa pytania oraz realizację przysługujących Państwu praw dot. ochrony danych osobowych.


              Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych celu odpowiedzi na Państwa zapytania stanowi art. 6 ust. 1 lit f) lub b) RODO. Naszym oraz Państwa uzasadnionym interesem pozostaje przetwarzanie danych osobowych w celu udzielenia odpowiedzi na zadane pytania, wyjaśnienia ewentualnych problemów oraz dalsze go utrzymania i promowania Państwa satysfakcji jako użytkowników naszej aplikacji. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych w celu realizacji Państwa praw dot. ochrony danych osobowych stanowi Art. 6 ust. 1 lit. c) RODO jako niezbędny do zapewnienia zgodności z ciążącymi na nas obowiązkami prawnymi RODO.


              Cel polegający na zapewnieniu poprawnego funkcjonowania aplikacji


              Przetwarzamy dane zebrane podczas korzystania z naszej aplikacji, aby zapewnić poprawne funkcjonowanie naszej aplikacji. W szczególności, potrzebujemy tych danych, aby aplikacja mogła zapisać preferowane przez Państwa ustawienia, takie jak kraj oraz język, w celu zapewnienia możliwości szybkiego rozwiązania problemów technicznych oraz, aby mogli Państwo dostęp do właściwych funkcjonalności aplikacji. Te dane nie są wykorzystywane do tworzenia Państwa profili w aplikacji. Podstawę prawną do stosowania niezbędnych w tym celu technologii stanowi art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, tzn. przetwarzamy Państwa dane osobowe aby zapewnić Państwu korzystanie z usługi w ramach zawartej umowy.


              Korzystanie z Google Maps na urządzeniach z systemem operacyjnym Android i Map Apple dla użytkowników iOS opiera się na naszym prawnie uzasadnionym interesie polegającym na atrakcyjnej prezentacji naszych ofert i łatwym wyszukiwaniu lokalizacji, które wskazaliśmy w aplikacji. Stanowi to prawnie uzasadniony interes w rozumieniu art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.

              3. Komu przekazujemy Państwa dane osobowe?


              Udostępniamy Państwa dane osobowe osobom trzecim w następujący sposób:


              Przetwarzanie Państwa danych zlecamy po części dostawcom usług. Firmy te są przez nas starannie wybierane, a współpraca odbywa się na podstawie pisemnej umowy. Podlegają one naszym poleceniom, a przed rozpoczęciem oraz w trakcie przetwarzania danych poddajemy je regularnym kontrolom. Firmy te nigdy nie wykorzystują Państwa danych osobowych do własnych celów.


              W związku z tym przekazujemy Państwa dane odbiorcom, którzy


              • udostępniają nam przestrzeń na serwerach, systemy baz danych i podobne,
              • oferują wsparcie techniczne,


              i doradzają nam w kwestiach marketingowo-technicznych.


              W obrębie Grupy Lidl (patrz sekcja 1. powyżej), przekazujemy Państwa następujące dane odpowiedniej spółce krajowej na warunkach opisanych powyżej:


              • Państwa preferencje zakupowe określone dla konkretnych produktów odpowiednich dla Państwa
              • Państwa numer klienta, jeżeli biorą Państwo udział w konkursie organizowanym przez spółkę krajową, a także Państwa imię i nazwisko oraz numer telefonu, jeżeli okażą się Państwo zwycięzcami.


              Tylko jeżeli udzielili Państwo zgody w ramach Sklepu online lub rezerwuj.lidl.pl na analizowanie korzystania przez Państwa z Lidl Plus oraz łącznia danych w Lidl Plus z danymi z w/w usługw zakresie rodzaju, ilości i ceny produktów, które Państwo zakupili w sklepach Lidl jak i o Państwa zachowaniu w relacji do newslettera, w tym informacje o czasie otwarcia newslettera, o obszarach, które Państwo kliknęli, oraz długości i częstotliwości używania newslettera- dane te zostaną udostępnione do odpowiedniej spółki krajowej.


              O ile jest to konieczne do opracowania Państwa zgłoszenia podane przez Państwa dane mogą zostać przekazane Spółkom w ramach Grupy Lidl. Ponadto, może być konieczne przekazanie fragmentów Państwa zapytania do naszych partnerów (np. dostawców w przypadku zapytań dot. specyfiki produktów) w celu opracowania Państwa zgłoszenia.


              W żadnym wypadku nie udostępniamy Państwa danych osobowych innym firmom spoza Grupy Lidl, które chciałyby je wykorzystać do celów marketingu bezpośredniego.


              W ramach korzystania z Lidl Pay, w celu realizacji różnych umów z Państwem (w tym wymaganym prawem uwierzytelnienia przed dokonaniem transakcji płatniczej), wymieniamy z Państwa instytucją kredytową, względnie wydawcą karty dane osobowe.


              Jeżeli dokonujemy transferu danych osobowych odbiorcom w krajach trzecich (kraje spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego), mogą się o tym Państwo dowiedzieć z informacji dotyczących przetwarzania danych przez naszych usługodawców opisanych w niniejszej Polityce Prywatności. Przyjmując decyzje stwierdzające odpowiedni stopień ochrony, Komisja Europejska ustala, czy takie państwo trzecie zapewnia odpowiedni poziom ochrony danych. Dokładną listę krajów, w których wydano decyzję stwierdzającą odpowiedni stopień ochrony, można znaleźć tutaj: https://ec.europa.eu/info/law/law-topic/data-protection/international-dimension-data-protection/adequacy-decisions_en.


              Jeżeli Komisja Europejska nie stwierdziła stosownego poziomu ochrony w kraju trzecim, zapewniamy, aby odpowiedni poziom ochrony Państwa danych osobowych został dotrzymany poprzez inne środki takie jak: wiążące reguły korporacyjne, standardowe klauzule umowne, mechanizmy certyfikacji zatwierdzone kodeksy postępowania. Jeżeli chcieliby Państwo uzyskać dodatkowych informacji proszę skontaktować się z naszym inspektorem ochrony danych (strona pierwsza).

              4. Jak zapewniamy poufność Państwa danych osobowych?


              Aby zapewnić poufność Państwa danych osobowych, naszym pracownikom zajmującym się przetwarzaniem danych nie wolno gromadzić, przetwarzać ani wykorzystywać danych osobowych w sposób nieupoważniony. Przed rozpoczęciem stosunku zatrudnienia, naszych starannie wybranych pracowników, uwrażliwionych na związane z ochroną danych kwestie prawne, zobowiązujemy na piśmie do utrzymywania danych w tajemnicy. Obowiązek ten pozostaje w mocy również po zakończeniu stosunku zatrudnienia.


              5. Jak zapewniamy bezpieczeństwo Państwa danych osobowych?


              Bezpieczeństwo Państwa danych jest dla nas bardzo ważne. W związku z tym podejmujemy środki techniczne i organizacyjne, aby chronić Państwa dane osobowe w szczególności przed zagrożeniami w przypadku przekazywania danych oraz przed dostępem do nich osób trzecich. Podjęte środki regularnie dostosowujemy do aktualnego stanu techniki.


              6. Jak długo przechowujemy Państwa dane osobowe?


              Usuwamy lub anonimizujemy Państwa dane osobowe, kiedy nie są już potrzebne do celów, do których przetwarzamy je zgodnie z powyższymi punktami. Z reguły przechowujemy Państwa dane osobowe przez okres Państwa uczestnictwa w Lidl Plus.


              Jeżeli nie będą Państwo korzystać z aplikacji przez co najmniej 24 miesiące, poinformujemy Państwa o zbliżającym się terminie anonimizacji danych. Wówczas, będą mogli Państwo sprzeciwić się anonimizacji w/w danych poprzez uruchomienie aplikacji.


              Numer Państwa telefonu komórkowego przechowujemy jeszcze przez 6 miesięcy od zakończenia uczestnictwa w celu zapobiegania bezprawnego, ponownego zgłoszenia. Poza tym, dane będą usunięte po upływie 72 godzin po rezygnacji z uczestnictwa w Lidl Plus. W ciągu wskazanych 72 godzin mają Państwo możliwość przywrócenia swojego konta klienta, poprzez ponowne zalogowanie. Proces usunięcia danych zostanie wtedy przerwany. O ile Państwa dane są jeszcze potrzebne ze względu na określone prawem okresy przechowywania albo do zabezpieczenia, wysunięcia lub zrealizowania roszczenia, zapisujemy Państwa dane o wyrejestrowaniu z Lidl Plus, tak długo jak ich przechowywanie wymagane jest przepisami prawa, względnie tak długo jak konieczne jest to realizacji celu. Dane stanowiące udokumentowanie uprawnienia Użytkownika do zapoznania się z treściami dotyczącym napojów alkoholowych oraz spełnienia wymagań prawnych wynikających z ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi przechowywane są przez okres 6 lat.


              Wszystkie Państwa dane osobowe, które przesłali Państwo w ramach kontaktu z Działem Obsługi Klienta będą usunięte albo zanonimizowane najpóźniej w ciągu 90 dni po udzieleniu ostatecznej odpowiedzi. Doświadczenie pokazuje, że z reguły dalsze zapytania dotyczące naszych odpowiedzi nie pojawiają się po 90 dniach. Jeżeli będą Państwo dochodzić swoich praw jako podmiot danych, Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 6 lat po udzieleniu finalnej odpowiedzi, jako dowód, że dostarczyliśmy Państwu wyczerpujące informacje i tym samym spełniliśmy wobec Państwa nasz prawny obowiązek.

              7. Jakie prawa mają Państwo w związku z przetwarzania Państwa danych?


              Na zapytanie, zgodnie z art. 15 RODO, informujemy Państwa oczywiście w szczególności o zapisanych u nas Państwa danych odbiorcach lub kategoriach odbiorców danych, którym przekazujemy dane, a także na temat celu przetwarzania. Informacji tych udzielamy oczywiście, co do zasady, bezpłatnie.


              Mają Państwo również prawo, w przypadkach wymienionych w przepisach, do sprostowania nieprawidłowych danych oraz do usunięcia danych, ograniczenie przetwarzania i przenoszenia Państwa danych osobowych.


              Ponadto mają Państwo prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.


              W przypadkach, w których przetwarzanie danych opiera się na art. 6 ust. 1 lit. e lub lit. f RODO albo odbywa się do celów związanych z reklamą bezpośrednią, mają Państwo prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.


              O ile wyrazili Państwo zgodę, mogą ją Państwo w dowolnym momencie wycofać ze skutkiem na przyszłość. np. za pośrednictwem aplikacji w „Pomoc” à „Formularz kontaktowy” lub (jeśli chcą skorzystać Państwo z jednego z kanałów powiadomień w „Ustawienia” -> „Powiadomienia” lub pisząc poprzez https://obsluga-klienta.lidl.pl)


              *W przypadku wycofania zgody nie będą już Państwo dłużej informowani o ofertach Spółek Lidl.


              Proszę pamiętać, że po wycofaniu zgody nie będą mogli Państwo już korzystać z pełnego zakresu możliwości oferowanych przez Lidl Plus.


              Jeżeli chcieliby Państwo wycofać udzieloną zgodę na przetwarzanie danych w celach analitycznych w zakresie aplikacji Lidl Plus / Mojego Konta Lidl, mogą Państwo samodzielnie dokonać zmiany w ustawieniach aplikacji w sekcji „Więcej” -> „Informacje Prawne” -> „Udostępnianie danych w Lidl Plus”. Jeżeli odwołają Państwo udzieloną zgodę na przetwarzanie danych w celach analitycznych w zakresie aplikacji Lidl Plus / My Lidl Account, będą mogli Państwo skorzystać z naszych usług w ograniczonym, podstawowym zakresie. W takim przypadku, będą Państwo mogli oglądać informacje dotyczące naszych produktów, natomiast nie będą Państwo mogli korzystać ze zniżek, specjalnych promocji oraz pozyskiwania kuponów.


              8. Brak obowiązku podania danych


              W przypadku przekazywania danych, nie jesteście Państwo zobowiązani do ich podania. Bez tych danych nie będziemy jednak mogli świadczyć Państwu za pośrednictwem Lidl Plus.


              9. Czy Lidl Plus może zmienić Politykę Prywatności?


              Zmiana Polityki Prywatności ochrony danych osobowych może być konieczna ze względu na zmianę stanu prawnego lub okoliczności przetwarzania danych przez Lidl Plus. Jeżeli zmienią się cele gromadzenia, przetwarzania lub wykorzystywania danych osobowych, a także tożsamość administratora i kategorie odbiorców danych, poinformujemy Państwa o tym i, jeżeli to wymagane, poprosimy o Państwa zgodę.

              10. Szczegóły korzystania z Mojego Konta Lidl


              Moje Konto Lidl jest usługą (w ramach wyłącznie niniejszej sekcji dalej jako: „Usługa”) grupy przedsiębiorstw Lidl (dalej jako: „Lidl”) oferowaną przez Lidl Stiftung & Co. KG z siedzibą w Neckarsulm przy Stiftsbergstraße 1, 74167 (dalej jako „Lidl Stiftung”). Lidl Stiftung przetwarza dane niezbędne dla funkcjonowania Usługi jako podmiot odpowiedzialny w zakresie w jakim zbiera, gromadzi, ocenia i przekazuje dane do pozostałych spółek z Lidl w celu zapewnienia Usługi.


              Niniejszy fragment polityki prywatności znajduje zastosowanie do czynności przetwarzania wykonywanych przez Lidl Stiftung jako administratora danych w ramach Mojego Konta Lidl. Kontakt z Inspektorem ochrony danych Lidl Stiftung możliwy jest pod wskazanym powyżej adresem korespondencyjnym.


              W przypadku kontaktu w j.polskim - prosimy o użycie formularza kontaktowego umieszczonego na stronie: https://obsluga-klienta.lidl.pl/SelfServicePL/s/contactsupport


              Chronione hasłem Moje Konto Lidl jest usługą typu single sign-on, która pozwala Państwu na rejestrację oraz logowanie do wielu usług (dalej „Usług Docelowych”) świadczonych przez spółki z Lidl, takich jak sklepy online, usługi rezerwacji zakupów czy aplikacje mobilne (np. Lidl Plus) przy użyciu tylko jednej nazwy użytkownika i hasła. Oznacza to, że nie muszą Państwo za każdym razem tworzyć nowego konta i podawać odrębnych danych logowania. Usługą Docelową, której dotyczy niniejsza polityka prywatności jest aplikacja Lidl Plus. W ramach Mojego Konta Lidl przechowywane są dane opisane w sekcji 1., a także podstawowe dane klienta, które podali Państwo podczas rejestracji do innych usług Lidl.


              Jeśli zarejestrują się Państwo w Usłudze Docelowej, a wcześniej nie korzystali Państwo z innych usług Lidl, automatycznie utworzą Państwo Moje Konto Lidl. Jeżeli natomiast rejestrowali się już Państwo w takiej usłudze Lidl, która korzysta z Mojego Konta Lidl, mogą Państwo w prosty sposób zarejestrować się w Usłudze Docelowej, korzystając z zapisanych danych uwierzytelniających. Jeżeli w przyszłości Lidl rozszerzy zakres usług, będą Państwo mogli z nich korzystać za pomocą Mojego Konta Lidl.


              10.1. Jakie dane osobowe przetwarzamy?


              Rejestracja Mojego Konta Lidl


              W trakcie rejestracji do Usługi Docelowej, w przypadku, gdy nie korzystali Państwo wcześniej z usług Lidl i tym samym tworzyć będą Moje Konto Lidl po raz pierwszy, poprosimy Państwa o następujące podstawowe dane klienta: imię i nazwisko, data urodzenia, adres e-mail, numer telefonu komórkowego oraz ulubiony sklep Lidl. Opcjonalnie mogą państwo podać także zwrot grzecznościowy, płeć oraz adres(ulica, nr domu, kod pocztowy, miasto oraz kraj). Funkcja lokalizacji w Państwa urządzeniu może zostać użyta do opcjonalnego ustalenia preferowanego sklepu. Jeżeli zalogują się Państwo do Usługi Docelowej z wykorzystaniem istniejącego Mojego Konta Lidl, poprosimy Państwa o powyższe dane jedynie w przypadku, gdy nie podali nam ich Państwo podczas rejestracji do innych usług Lidl.


              Przetwarzamy także takie dane jak: Państwa adres IP, długość korzystania z Mojego Konta Lidl, identyfikatory online, takie jak ID urządzenia, szczegóły przeglądarki (np. jej nazwa i wersja), nazwa i wersja systemu operacyjnego urządzenia, z którego Państwo korzystają oraz przybliżoną, w oparciu o dane sieci, lokalizację Państwa urządzenia, gdy się Państwo logują.


              Sekcja „O mnie”


              Jeżeli opcjonalnie uzupełnią Państwo informacje o sobie w sekcji „O mnie”, będziemy przetwarzać te dane w podglądzie Mojego Konta Lidl.


              Analiza zachowań użytkownika / pliki cookies


              W trakcie korzystania z Mojego Konta Lidl, stosowane są pliki cookies. Używane są dwa rodzaje plików cookies: technicznie niezbędne, bez których funkcjonowanie Mojego Konta Lidl byłoby ograniczone, oraz opcjonalnie - statystyczne. Przegląd używanych plików cookies wraz z dalszymi informacjami (np. o okresie ich przechowywania), znajdą Państwo w naszej polityce dot. plików cookies.


              10.2. W jakich celach i na jakiej podstawie przetwarzamy Państwa dane osobowe?


              Cel rejestracji, logowania i zarządzania kontem


              Aby zapewnić Państwu optymalny komfort korzystania z naszych usług, przechowujemy Państwa dane osobowe w ramach Mojego Konta Lidl. Po założenia swojego konta, nie muszą Państwo ponownie podawać swoich danych osobowych przez cały okres użytkowania.


              Mojego Konta Lidl mogą Państwo używać przy korzystaniu ze wszystkich podłączonych usług Lidl bez konieczności odrębnej rejestracji i ponownego podawania szczegółowych danych osobowych. Po zalogowaniu na Moje Konto Lidl, mogą Państwo zrezygnować z korzystania z poszczególnych Usług Docelowych. W każdej chwil mogą Państwo także zapoznać się oraz dokonać zmian w Państwa danych osobowych przetwarzanych w ramach Mojego Konta Lidl.


              Aby utworzyć Moje Konto Lidl, konieczne jest wprowadzenie hasła użytkownika. Jest ono używane łącznie z Państwa adresem e-mail albo numerem telefonu w celu uzyskania dostępu do Mojego Konta Lidl. Aby ukończyć proces rejestracji, konieczna jest walidacja Państwa numeru telefonu. W tym celu, na wskazany przez Państwa numer wyślemy kod, o którego wprowadzenie poprosimy na stronie. Proces rejestracji jest zakończony, kiedy numer telefonu dostarczony przez Państwa został zweryfikowany i rejestracja została finalnie potwierdzona przez operatora.


              Podstawą przetwarzania opisanego powyżej jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO, tzn. dostarczają nam Państwo te dane na podstawie łączącej nas umowy o świadczenie usług.


              Cel Zabezpieczenia Państwu profilu użytkownika


              W zakresie rejestracji oraz logowania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, wykorzystujemy usługę Google reCaptcha. Nasz uzasadniony interes polega na zabezpieczeniu Państwa danych oraz naszych systemów. Za jej pomocą, przeprowadzana jest analiza wielu składowych w celu ustalenia, czy konkretne zapytanie wysyłane jest przez człowieka czy zautomatyzowany program. Weryfikacja rozpoczyna się automatycznie po tym, jak uruchomią Państwo Moje Konto Lidl. Obejmuje ona takie informacje jak m.in. Państwa adres IP, czas spędzony na stronie czy wykonane ruchy kursora. Wygenerowane dane są przesyłane na serwery Google w USA i tam przetwarzane. Zbieranie powyższych danych oraz ich analiza nie pozwala nam ani Google na identyfikację Państwa osoby. W szczególności, informacje te nie będą łączone przez Google z przetwarzanymi danymi osobowymi dotyczącymi Państwa osoby. Więcej informacji na temat usługi Google reCaptcha mogą Państwo znaleźć na stronach: https://policies.google.com/privacy?hl=pl oraz https://policies.google.com/terms?hl=pl.


              Ponadto, przetwarzamy także Państwa adres IP oraz wskazane powyżej identyfikatory online i opartą na sieci internetowej przybliżoną lokalizację urządzenia w celu prewencji i wykrywania nadużyć, naruszeń lub innych niezgodnych z prawem działań. Na przykład, jeżeli zalogują się Państwo z nowego/nieznanego urządzenia, będziemy mogli poinformować Państwa o takiej próbie logowania. Powyższe przetwarzanie odbywa się na podstawie naszego uzasadnionego interesu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) w postaci monitorowania oraz usprawniania poziomu bezpieczeństwa naszych usług.


              10.3. Komu przekazujemy Państwa dane osobowe?


              Odbiorcy/kategorie odbiorców


              Państwa dane mogą zostać przekazane operatorowi konkretnej Usługi Docelowej w celu wykonania łączącego Was zobowiązania zawartego w ramach jednej z usług podpiętych do Mojego Konta Lidl. Odbiorca otrzymuje Państwa dane, które są przetwarzane w ramach Mojego Konta Lidl, a jednocześnie niezbędne do świadczenia zamówionej usługi, biorąc pod uwagę jej charakter, np.:

              - dane weryfikujące uwierzytelnianie (adres e-mail, hasło, numer telefonu – jeśli dotyczy),

              - podstawowe dane klienta (imię i nazwisko, adres korespondencyjny, data urodzenia).


              Ponadto, w ramach przetwarzania Państwa danych osobowych, korzystamy z usług zleceniobiorców. Podmioty, które przetwarzają Państwa dane na nasze zlecenie są starannie selekcjonowane i pisemnie zobowiązane do zachowania poufności. Są one związane naszymi instrukcjami oraz poddawane audytom – zarówno przed rozpoczęciem przetwarzania jak i regularnie później. Nie mogą wykorzystywać Państwa danych osobowych w swoich własnych celach. Na takich zasadach, dostęp do Państwa danych mogą mieć podmioty, które świadczą nam usługi w zakresie:


              - przechowywania danych, zarządzania bazami danych lub analogiczne,

              - wsparcia technicznego,

              - doradztwa marketingowego,


              oraz wsparcia w opracowywaniu zgłoszeń użytkowników dot. funkcjonalności z obszaru „O mnie”. Zasadniczo, transfer Państwa danych do innych podmiotów trzecich jest wykluczony.


              Jeżeli przekazujemy Państwa dane osobowe do odbiorców w państwach trzecich (poza Europejskim Obszarem Gospodarczym), uzyskają Państwo takie informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez naszych zaufanych partnerów wskazanych w ramach niniejszej polityki prywatności. Poprzez przyjmowanie decyzji o adekwatności, Komisja Europejska ocenia, czy wskazany kraj zapewnia adekwatny poziom ochrony danych. Z kompletną listą państw, dla których wydano decyzje stwierdzające odpowiedni stopień ochrony, mogą Państwo zapoznać się klikając w poniższy link: https://ec.europa.eu/info/law/law-topic/data-protection/international-dimension-data-protection/adequacy-decisions_pl. Jeśli adekwatny poziom ochrony w odniesieniu dla państwa trzeciego nie został stwierdzony przez Komisję Europejską, zapewnimy, aby dane osobowe były zabezpieczone w odpowiedni sposób przy wykorzystaniu innych środków, takich jak: wiążące reguły korporacyjne, standardowe klauzule umowne, mechanizmy certyfikacji czy zatwierdzone kodeksy postępowania. Po więcej informacji w tym zakresie mogą się Państwo zwrócić się do naszego Inspektora ochrony danych (dane kontaktowe powyżej).


              10.4. W jaki sposób zapewniamy poufność Państwa danych osobowych?


              Aby zapewnić poufność Państwa danych osobowych, nasi pracownicy zaangażowani w proces przetwarzania danych nie mogą zbierać, przetwarzać ani w żaden sposób wykorzystywać Państwa danych bez wyraźnego upoważnienia. Nasi starannie wybrani pracownicy są regularnie szkoleni z zasad ochrony danych, a także umownie zobowiązani do zachowania danych w poufności na początku swojego zatrudnienia. Obowiązek ten trwa nadal pomimo zakończenia stosunku pracy.


              10.5 Jak długo przechowujemy Państwa dane osobowe?


              Jeżeli przy użyciu Mojego Konta Lidl zarejestrowali się Państwo tylko do jednej Usługi Docelowej, Państwa dane zostaną usunięte wraz z usunięciem Państwa konta w Usłudze Docelowej. Jeżeli jednak wykorzystali Państwo Moje Konto Lidl do rejestracji w ramach kilku usług Lidl, Moje Konto Lidl, a wraz z nim wszystkie przetwarzane dane osobowe, zostaną usunięte dopiero wraz z usunięciem przez Państwa konta w ostatniej Usłudze Docelowej. Postanowienia polityk prywatności Usług Docelowych znajdują odpowiednie zastosowanie. Jeżeli zmienią Państwo lub usuną informacje w sekcji „O mnie”, Państwa dane zostaną odpowiednio zmienione lub usunięte natychmiastowo.


              W niektórych przypadkach, podmiotem odpowiedzialnym za przetwarzanie Państwa danych osobowych jest dostawca konkretnej Usługi Docelowej, z której Państwo korzystają. Przetwarza on Państwa dane w celu świadczenia zamówionej usługi, a następnie archiwizuje je zgodnie z obowiązującym prawem (więcej informacji znajdą Państwo w polityce prywatności konkretnej Usługi Docelowej).

              Pobierz Politykę prywatności dla aplikacji „Lidl Plus”

              Do przeglądania pliku PDF potrzebny jest czytnik Adobe Acrobat Reader .

              Pobierz Politykę prywatności obowiązującą do 30.09.2020r.

              Do przeglądania pliku PDF potrzebny jest czytnik Adobe Acrobat Reader .

              Pobierz Politykę prywatności obowiązującą do 26.01.2021r.

              Do przeglądania pliku PDF potrzebny jest czytnik Adobe Acrobat Reader .

              Pobierz Politykę prywatności Lidl Plus, która weszła w życie 27.01.2021 r.

              Do przeglądania pliku PDF potrzebny jest czytnik Adobe Acrobat Reader .