danger
Błąd przeglądarki

Twoja przeglądarka nie jest obsługiwana.

Nasze produkty
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Jak mogę się dowiedzieć, w którym sklepie jest jeszcze dostępny artykuł promocyjny?


Zachęcamy do składania zapytań dotyczących dostępności produktów przemysłowych w sklepach Lidl przy pomocy formularza kontaktowego.

Zwracamy uwagę, iżw pierwszym dniu promocji artykułu, sprawdzenie dostępności możliwe jest wyłącznie poprzez osobiste odwiedzenie sklepu. Ustalenie dostępności artykułu przez Biuro Obsługi Klienta możliwe jest od drugiego dnia sprzedaży.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Jak złożyć reklamację na produkt przemysłowy zakupiony w Lidl?

Zachęcamy do składania reklamacji bezpośrednio u Partnera Serwisowego kontaktując się pod numerem telefonu/adresem e-mail podanym w instrukcji obsługi artykułu. Zaletą samodzielnego złożenia reklamacji w serwisie jest darmowa wysyłka towaru do serwisu i zwrot art. bezpośrednio do domu Klienta. W przypadku zagubienia instrukcji obsługi, można ją pozyskać po wyszukaniu artykułu na stronie internetowej www.lidl-service.com.

W przypadku dalszych pytań, prosimy o kontakt z nami.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Poszukiwany przeze mnie artykuł został wyprzedany. Co mam zrobić?


Artykuły, które cieszą się największym zainteresowaniem często pojawiają się w naszej ofercie ponownie. Aby złożyć propozycję dotyczącą naszego asortymentu prosimy o kontakt tutaj.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Kiedy pojawiają się nowe oferty?

Nasze oferty artykułów spożywczych i przemyslowych pojawiają się w każdy poniedziałek i czwartek.
W ciągu roku dodatkowo zapewniamy tygodnie tematyczne (kuchnia francuska, włoska, azjatycka itd.). Ponadto, na Wielkanoc i Boże Narodzenie przygotowujemy specjalną ofertę świąteczną.

Proszę pobrać aplikację Lidl lub zapisać się do naszego Newslettera, aby na bieżąco otrzymywać informacje o naszych ofertach.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Czy mogę zarezerwować oferty promocyjne?

Zarezerwowanie artykułów przed rozpoczęciem promocji nie jest możliwe.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Czy mogę otrzymywać pocztą ulotki reklamowe?

Ulotki reklamowe udostępniane są przy wejściu sklepu. W przypadku dalszych pytań chętnie udzielimy informacji indywidualnie.

Aby otrzymywać informacje o aktualnych ofertach, zapraszamy do subskrybcji naszego newslettera

Korzystanie z aplikacji Lidl daje możliwość zarówno przeglądania ofert, jak też ustawienia powiadomień dla nowych ofert.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Nie chcę już otrzymywać ulotek reklamowych. Co mam zrobić?

Dystrybucja ulotek reklamowych odbywa się poprzez niezależną reklamową przesyłkę pocztową, nie jest więc możliwe wykluczenie poszczególnych adresów. Proszę zaznaczyć na swojej skrzynce pocztowej, że nie chcą Państwo otrzymywać ulotek reklamowych.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Kiedy artykuł promocyjny ponownie znajdzie się w ofercie?

Informacje o planowanych w naszej ofercie artykułach znajdują się tutaj.  W przypadku jeśli poszukiwany artykuł nie znajduje się w ofercie, prosimy o kontakt z nami.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Czy wszędzie w moim kraju prowadzone są takie same kampanie promocyjne?

Od czasu do czasu nasza oferta może się nieznacznie różnić w zależności od regionu. Produkty dostępne tylko w wybranych filiach oznaczone są w naszych gazetkach reklamowych dodatkowym komentarzem.

Sklep
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Gdzie znajdę numer telefonu do sklepu?

Numery telefonów do sklepów oraz do poszczególnych działów firmy Lidl Polska nie są udostępnione, jednakże na każde pytanie chętnie odpowiedzi udzieli nasz Konsultant. Skontaktuj się z nami tutaj.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Obciążono mnie podwójną kwotą zakupu. Co mam zrobić?

W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności na paragonie ceny bądź ilości zakupionego towaru, prosimy o kontakt tutaj oraz załączenie skanu paragonu. Chętnie udzielimy dalszej pomocy.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Gdzie znajduje się najbliższy sklep?

Tutaj znajduje się lista najbliższych sklepów.

Można także skorzystać z aplikacji Lidl wraz z dodatkowymi usługami ( przypominacz o promocjach, aktualne materiały reklamowe itp.).

W przypadku dalszych pytań, prosimy o kontakt z nami.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Gdzie znajdę informację o godzinach otwarcia lub dodatkowych godzinach otwarcia (w dni wolne) sklepu?

Godziny otwarcia naszych sklepów widoczne są w wyszukiwarce sklepów.

Można także skorzystać z aplikacji Lidl wraz z dodatkowymi usługami ( przypominacz o promocjach, aktualne materiały reklamowe itp.).


W przypadku dalszych pytań, prosimy o kontakt z nami.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Gdzie są zlokalizowane sklepy za granicą?

Tutaj znajduje się lista naszych sklepów na terenie Europy.

Tutaj można także pobrać współrzędne naszych sklepów na urządzenie nawigacyjne.

W przypadku dalszych pytań, prosimy o kontakt z nami.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
W których sklepach kupię pieczywo odpiekane na miejscu?

Tutaj znajduje się lista sklepów wraz z oferowanych w nich usługami, takich jak własny odpiek pieczywa.

Można także skorzystać z aplikacji Lidl wraz z dodatkowymi usługami ( przypominacz o promocjach, aktualne materiały reklamowe itp.).


W przypadku dalszych pytań, prosimy o kontakt z nami.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
W jaki sposób mogę zapłacić w sklepie?

Umożliwiamy różnorodne bezgotówkowe opcje płatności:
VISA,
MasterCard,
Diners,
UPI,
JCB.
Android Pay,
Bony Sodexo Pass,
Bony Chéque Déjeuner,

Płatność przelewem nie jest możliwa.

W przypadku dalszych pytań, prosimy o kontakt z nami.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Czy mogę zarezerwować artykuły spożywcze do odbioru?

Mając na względzie dobro naszych klientów, chcąc jednocześnie zachować sprawność obsługi ,nie umożliwiamy zamawiania artykułów i przygotowywania ich do odbioru.

Współpraca z Lidl
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Chcę pozyskać sieć sklepów Lidl jako sponsora. Do kogo mam się zwrócić?

Informacje na temat prowadzonych przez nas działań społecznych znajdują się tutaj. Prosimy o kontakt z nami wraz z informacjami  o realizowanym projekcie. 

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Chcę zaopatrywać sklepy Lidl. Do kogo mam się zwrócić?

Prosimy o kontakt z nami i przesłanie nam prezentacji swojej firmy wraz z informacjami o produktach.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Mam do wynajęcia własną nieruchomość komercyjną. Do kogo mam się zwrócić?

Zapraszamy do zapoznania się z informacjami i złożenie swojej oferty na stronie Nieruchomości. W przypadku dalszych pytań, prosimy o kontakt z nami. 

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Widziałem przeprowadzkę sklepu Lidl. Do kogo mam się zwrócić, aby wynająć aktualną nieruchomość?

Oferty nieruchomości przeznaczonych do wynajmu lub sprzedaży znajdują się tutaj. W przypadku dalszych pytań, prosimy o kontakt z nami.

Podanie o pracę
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Chcę pracować w sieci sklepów Lidl. Gdzie mogę zasięgnąć informacji?

Wszystkie wolne stanowiska w sklepie, w magazynie, w centrali oraz oferta programów rozwoju i programów skierowanych do absolwentów są publikowane na naszej stronie internetowej Kariera.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Czy mogę z własnej inicjatywy złożyć podanie o pracę?

Za pośrednictwem portalu dla kandydatów dostępnego na stronie internetowej Kariera przyjmujemy również podania o pracę składane z inicjatywy osób chcących podjąć pracę w naszej firmie.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Czy Lidl oferuje studentom pracę tymczasową?

Nasza firma oferuje różne formy zatrudnienia, także w niepełnym lub elastycznym wymiarze godzin. Aktualne oferty pracy są zamieszczane na stronie internetowej Kariera.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Gdzie znajdę wolne stanowiska i programy rozwoju za granicą?

Na naszej stronie internetowej Kariera zamieszczane są oferty pracy z terenu Polski. W przypadku zainteresowania pracą w innym kraju, zachęcamy do odwiedzenia strony internetowej tego kraju.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Nie dotarło do mnie jeszcze potwierdzenie wpływu. Co mam zrobić?

Każdorazowo, po ukończeniu procesu aplikowania, na wskazany adres mailowy wysyłane jest potwierdzenie złożenia aplikacji. W przypadku jego braku prosimy o sprawdzenie, czy zostały zamieszczone wymagane załączniki lub czy wiadomość od nas nie trafiła do skrzynki "SPAM". W przypadku dalszych pytań, prosimy o kontakt z nami.

Ochrona danych
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Czy podczas odwiedzin strony głównej Lidl dane osobiste są zapisywane?

Przy odwiedzaniu strony www.lidl.pl nie jest konieczne podawanie danych osobowych. Jednakże, aby ułatwić obsługę naszej strony, wprowadzona została technika Cookies. Tutaj znajduje się więcej informacji na temat ochrony danych.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Jakie mam uprawnienia do wglądu moich zapisanych danych?

Każdej osobie przysługuje prawo do uzyskania informacji na temat przetwarzanych przez nas swoich danych osobowych, ich pochodzenia, celu oraz odbiorcach danych.Tutaj znajduje się więcej informacji na temat ochrony danych.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Czy jest konieczne, aby podczas odwiedzania strony internetowej podawane były dane osobowe?

Podawanie danych osobowych przy odwiedzaniu naszej strony internetowej nie jest konieczne. W ramach naszej strony istnieje możliwość wprowadzenia tych danych (np. e-mail, imię, nazwisko, adres) przy czym ujawnienie takich informacji przez użytkownika odbywa się wyraźnie na zasadzie dobrowolności. Tutaj znajduje się więcej informacji na temat ochrony danych.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Co to są pliki Cookies i w jakim celu są używane?

Aby zapewnić wygodne korzystanie z naszych stron internetowych wykorzystujemy tzw. pliki cookies. Służą one do stworzenia oferty, która jest jeszcze bardziej przyjazna dla użytkownika, skuteczna i bezpieczniejsza oraz wspiera proces aplikowania na naszej stronie internetowej. Tutaj znajduje się więcej informacji na temat ochrony danych.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Otrzymuję wiadomości phishingowe z adresu z domeny Lidl. Co to jest?

W związku z sygnałami jakie docierają do naszej firmy od Klientów, związanymi z próbami pozyskania informacji (np. danych osobowych) lub nakłonienia do podjęcia działań, (np. wysłania SMS), informujemy, iż jakiekolwiek dane o  konkursach zamieszczamy wyłącznie na naszej stronie internetowej, w naszych gazetkach reklamowych oraz w oficjalnych kanałach społecznościowych. Apelujemy o zachowanie ostrożności a w przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt z nami.
Tutaj znajduje się więcej informacji na temat ochrony danych.