Kolekcja narciarska Crivit® i Crivit PRO®

#Poczuj się jak Mistrz!

Crivit PRO® to profesjonalna kolekcja sportowej odzieży funkcyjnej, skrojonej na miarę potrzeb całej Twojej rodziny.

Wysokiej jakości materiały, ciekawe fasony, oryginalne wzornictwo i maksymalny komfort użytkowania sprawiają,
że kolekcja Crivit PRO® zdobyła uznanie prawdziwych profesjonalistów, takich jak Justyna Kowalczyk – wielokrotna mistrzyni olimpijska w biegach narciarskich.

Przygotuj siebie i swoją rodzinę na zimowy sezon pełen przygód.

Poznaj kolekcję odzieży sportowej testowanej przez mistrzów

Dlaczego Crivit PRO®?

Odzież zimowa z Lidla to doskonała jakość w naprawdę dobrej cenie

Większość ubrań z kolekcji posiada:

  • wiatroszczelny, wodoodporny i ciepły materiał
  • elementy odblaskowe zwiększające widoczność
  • zamki błyskawiczne nieprzepuszczające wody
  • osłony przeciwśnieżne i antypoślizgowe
  • zapewniająca trwałość i przepuszczającą powietrze powłokę BIONIC-FINISH® ECO
  • certfikaty OEKO-TEX® i Hohenstein potwierdzające bezpieczeństwo produktów dla człowieka i środowiska

 

 

SPRAWDŹ NASZĄ OFERTĘ

Najpopularniejsze ubrania dla dzieci i młodzieży

Najczęściej kupowane elementy kolekcji dla dorosłych

NARCIARSKIE ABC JUSTYNY KOWALCZYK

Dobra rada Justyny na udany dzień na stoku

Nieważne, czy na narciarską wyprawę jedziesz sam czy ze znajomymi, najważniejsze, żebyś – oprócz narciarskich akcesoriów – zabrał ze sobą uśmiech i pozytywne nastawienie. Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z narciarstwem, nie przejmuj się niepowodzeniami, przecież każdy kiedyś zaczynał. Niech każdy dzień na stoku po prostu sprawia Ci radość, a kto wie, może kiedyś zostaniesz prawdziwym narciarskim mistrzem?

Jak poprawnie wykonać rozgrzewkę przed jazdą na nartach?

Najważniejsze, żeby rozgrzać wszystkie partie mięśni, co pozwoli nam zmniejszyć ryzyko kontuzji. Rozgrzewkę rozpoczynamy od górnych partii ciała i stopniowo przechodzimy do dolnych partii. Najpierw wykonujemy ruchy okrężne głową, ramionami, nadgarstkami, biodrami i kolanami, następnie płynne skręty i skłony tułowia. Rozciągamy mięśnie nóg, robiąc np. kilka przysiadów, następnie kilka wypadów w przód i w bok, na koniec serię podskoków. Do naszej rozgrzewki możemy wykorzystać również narty, wtedy np. jedną z nich stawiamy w pionie, jedną ręką łapiemy za wiązanie, drugą za dziób i opierając się o nartę, wykonujemy głęboki skłon.

Co powinno się znaleźć w narciarskiej kosmetyczce?

Wybierając się na stok, musimy pamiętać, że nieprawidłowo zabezpieczona skóra pod wpływem wiatru, słońca czy mrozu może ulec uszkodzeniu. Dlatego do narciarskiej kosmetyczki najlepiej wybrać krem do twarzy o wysokim faktorze SPF UVA/UVB. Nie możemy także zapominać o ochronie naszych ust i dłoni. Nawilżająca pomadka ochronna czy nawilżający i natłuszczający krem do rąk sprawią, że nie będziemy się musieli obawiać o pękającą skórę czy czerwone, przemarznięte dłonie.

Jak przygotować się do sezonu narciarskiego, spędzając większą część życia przy biurku?

Jeśli przez większą część roku siedzisz za biurkiem, nie uprawiasz żadnego sportu, to, niestety, Twoja forma sama się nie poprawi. Przygotowując się do sezonu narciarskiego, przede wszystkim musisz wzmocnić mięśnie, aby na stoku nie dopadło Cię ich przemęczenie, które jest najczęstszą przyczyną kontuzji. 

Zacznij od uprawiania joggingu, chodź na intensywne spacery, a jeżdżenie windą zamień na chodzenie po schodach. Za systematyczność czeka Cię nagroda w postaci lepszej kondycji i siły. Pamiętaj, aby zawsze przed ćwiczeniami i po nich poświęcić kilka minut na stretching, czyli rozciągnięcie mięśni, co pozwoli Ci uniknąć bólu wysiłkowego.

 

Narciarski niezbędnik, czyli co jeszcze zabrać ze sobą na stok?

Na narciarski wyjazd naprawdę warto zaopatrzyć się np. w plastry na odciski, nie możemy bowiem zapomnieć, że przynajmniej kilka godzin dziennie będziemy używali butów narciarskich, do których nasze stopy niekoniecznie są przyzwyczajone. Dodatkowo warto zakupić coś, czym będziemy mogli schłodzić np. bolące stawy. Dobrym rozwiązaniem są woreczki z żelem, które można włożyć do zamrażalnika. Poza tym postawmy na klasyczne wyposażenie każdej apteczki, czyli środki opatrunkowe – bandaże, plastry, leki przeciwzapalne itp.

Jedź z kulturą, czyli podstawy savoir-vivre'u na stoku

Przede wszystkim pamiętaj o tym, że na stoku nie jesteś sam, więc zachowuj się w taki sposób, żeby nie stwarzać niebezpieczeństwa dla siebie i dla innych narciarzy. Zawsze zjeżdżaj z szybkością dostosowaną do swoich umiejętności, rodzaju obranej trasy i warunków atmosferycznych. Unikaj nagłego zatrzymywania się na trasie zjazdu, a przy ewentualnym upadku jak najszybciej usuń się z toru.

Co jeść, żeby mieć energię na cały dzień na stoku?

Aktywność fizyczna może być naprawdę wyczerpująca, a nasz organizm zużywa energię nie tylko podczas jeżdżenia na nartach, ale również potrzebuje jej do utrzymania odpowiedniej temperatury ciała. Jeśli chcemy zachować energię na cały dzień, zacznijmy od pełnowartościowego, energetycznego śniadania. Wybierajmy produkty bogate w białko, dobre tłuszcze i złożone węglowodany. Dobrym pomysłem będzie np. jajecznica z pieczywem żytnim lub owsianka z owocami i orzechami. Warto również zaopatrzyć się w zdrowe przekąski, które zabierzemy ze sobą na stok. Batoniki musli, orzechy, gorzka czekolada, banany to świetny sposób na szybkie dostarczenie naszemu organizmowi dodatkowej energii.

Jaki jest najlepszy sposób na relaks po jeździe na nartach?

Po ostatnim zjeździe należy przede wszystkim rozciągnąć mięśnie i odpocząć. Następnie można zrelaksować ciało w saunie lub podczas masażu. Jeśli nie mamy takiej możliwości, wystarczy prysznic, najlepiej naprzemienny (raz ciepła, raz zimna woda). Należy również postawić na zdrową dietę, dużo pić, a przede wszystkim zapewnić ciału dużo snu. Nawet najbardziej wyćwiczony organizm po każdym wysiłku fizycznym potrzebuje odpowiedniej regeneracji.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ – ZOBACZ KATALOG

PO UDANYM DNIU NA STOKU SPRÓBUJ