Zasady zwrotu artykułów przemysłowych

1. Klienci sieci Lidl mogą dokonać zwrotu pełnowartościowego artykułu przemysłowego* zakupionego w sklepie Lidl na terenie Polski w ciągu 7 dni od daty zakupu (daty widocznej na dowodzie zakupu), z wyjątkiem poniżej wymienionych artykułów:

  •  termometry,
  •  depilatory,
  •  szczoteczki do zębów i końcówki do szczoteczek,
  •  golarki elektryczne i jednorazowe,
  •  akumulatorki, baterie,
  •  żarówki,
  •  kamery, aparaty fotograficzne,
  •  komputery oraz gry komputerowe,
  •  nawigacje samochodowe,
  •  płyty CD, DVD, karty pamięci oraz pozostałe nośniki danych.

2. Zwrotu towaru można dokonać w dowolnym sklepie Lidl, gdy spełnione są łącznie wszystkie następujące warunki:

  •  Klient posiada dowód zakupu (paragon lub faktura),
  •  towar posiada oryginalne opakowanie fabryczne,
  •  w przypadku tekstyliów towar posiada oryginalne metki,
  •  towar jest kompletny, tzn. musi zawierać wszystkie dołączone do niego w momencie zakupu elementy,
  • towar nie nosi żadnych śladów użytkowania i jest w doskonałym stanie,
  • towar został zakupiony w sklepie Lidl na terenie Polski.

3. Za zwrócony towar klient otrzymuje jego równowartość widniejącą na dowodzie zakupu w taki sam sposób, w jaki dokonał płatności (zwrot gotówki, zwrot na kartę płatniczą/kredytową).

4. Uprawnienie do zwrotu towaru pełnowartościowego nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień konsumenckich dotyczących niezgodności rzeczy sprzedanej z umową wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.

5. Lidl zastrzega sobie prawo do nieprzyjmowania zwrotów niespełniających wyżej wymienionych warunków.

6. Lidl zastrzega sobie prawo do zmian wyżej wymienionych zasad.

*Do artykułów przemysłowych nie zalicza się kosmetyków oraz chemii gospodarczej.