








*Google Sentiment Score analizuje opinie Klientów w recenzjach Google i pozwala nam porównać się z bezpośrednimi konkurentami.
- wskaźnik jest obliczany na podstawie recenzji Google (komentarzy otwartych w Google),
- sztuczna inteligencja dzieli recenzje Google na zdania, a każdemu zdaniu przypisuje temat (Dostępność, Świeżość, Czystość/porządek, Uprzejmość pracowników, Obsługa przy kasie, Pozostałe) oraz określa poziom zadowolenia Klienta w skali od 0 do 100 (0 – najgorszy wynik, 100 – najlepszy wynik)
- przed przypisaniem tematu i określeniem poziomu zadowolenia recenzje Google są tłumaczone na język angielski,
- na podstawie Google Sentiment Score obliczany jest ogólny wynik oraz wyniki poszczególnych tematów (na poziomie regionów i sklepów Lidl oraz konkurencji),
- oceny Google (gwiazdki) nie mają wpływu na obliczanie Google Sentiment Score.
- Dane dla Jakości za okres 10.2024 - 03.2025.
- Dane dla Czystości za okres 11.2024 - 04.2025.