Ta przeglądarka nie jest przez nas wspierana!
Aby wyświetlić stronę poprawnie, użyj jednej z następujących przeglądarek:Uwaga!Jeśli będziesz kontynuować za pomocą tej przeglądarki, Twoje zakupy mogą się nie udać :(
    Brand Navigation
    1. Kim jesteśmy?
    2. Kariera
    3. Nieruchomości
    4. Informacje dla klienta
    5. Regulaminy i promocje
    6. Dla Dostawców

    *Google Sentiment Score analizuje opinie Klientów w recenzjach Google i pozwala nam porównać się z bezpośrednimi konkurentami.

    • wskaźnik jest obliczany na podstawie recenzji Google (komentarzy otwartych w Google),
    • sztuczna inteligencja dzieli recenzje Google na zdania, a każdemu zdaniu przypisuje temat (Dostępność, Świeżość, Czystość/porządek, Uprzejmość pracowników, Obsługa przy kasie, Pozostałe) oraz określa poziom zadowolenia Klienta w skali od 0 do 100 (0 – najgorszy wynik, 100 – najlepszy wynik)
    • przed przypisaniem tematu i określeniem poziomu zadowolenia recenzje Google są tłumaczone na język angielski,
    • na podstawie Google Sentiment Score obliczany jest ogólny wynik oraz wyniki poszczególnych tematów (na poziomie regionów i sklepów Lidl oraz konkurencji),
    • oceny Google (gwiazdki) nie mają wpływu na obliczanie Google Sentiment Score.
    • Dane dla Jakości za okres 10.2024 - 03.2025.
    • Dane dla Czystości za okres 11.2024 - 04.2025.