Ta przeglądarka nie jest przez nas wspierana!
                      Aby wyświetlić stronę poprawnie, użyj jednej z następujących przeglądarek:Uwaga!Jeśli będziesz kontynuować za pomocą tej przeglądarki, Twoje zakupy mogą się nie udać :(

                      JOGA SUP

                      Wsiadaj na pokład!


                      Daj się porwać letnim trendom – Joga SUP, czyli Joga na desce! Słońce, woda, wiatr oraz wiosłowanie na stojąco sprawiają, że czujesz się bardzo blisko natury. Nic dziwnego, że są one obecnie jednymi z najpopularniejszych sposobów spędzania wolnego czasu. Bo spędzanie czasu na desce to nie tylko świetna zabawa, ale także równowaga ciała i umysłu. Pokażemy Ci, jakiego sprzętu potrzebujesz. Chwyć za wiosła!


                      Lato to najlepszy czas, aby po prostu przenieść codzienny program ćwiczeń i powitanie słońca na zewnątrz. Dzięki trendowi jogi SUP, kochający wodę jogini idą o krok dalej i wykonują swoje pozycje tam, gdzie i tak wolą być latem: na wodzie. SUP służy jako pływająca mata do jogi. To łatwiejsze niż myślisz!

                      5 powodów, dla których warto spróbować jogi SUP:

                      • Joga SUP ćwiczy mięśnie głębokie
                      • Joga SUP poprawia równowagę i koordynację
                      • Joga SUP poprawia koncentrację
                      • SUP Joga przenosi Cię w naturę
                      • Joga SUP to świetna zabawa - samemu lub z przyjaciółmi

                      5 wskazówek dla początkujących SUP

                      Każdy początek jest trudny. Dzięki tym 5 wskazówkom możesz uniknąć typowych błędów początkujących:


                      1. Na początek - długość wiosła


                      Wiosło ma odpowiednią długość, jeśli - stojąc prosto przed tobą - sięga od podłogi do nadgarstka wyciągniętej do góry ręki.


                      2. Trzymaj wiosło prawidłowo


                      Pióro wiosła (końcowa płetwa) jest lekko zakrzywione. Podczas wiosłowania wgięcie musi być skierowane w przeciwnym kierunku do Ciebie

                      3. Wejdź na deskę


                      Umieść deskę SUP wystarczająco głęboko w wodzie, aby płetwy nie dotykały dna. Połóż kolana na środku deski i płyń tak daleko, aby nie zranić się, jeśli wpadniesz do wody podczas próby wstania. Wstań powoli ze stopami rozstawionymi na szerokość bioder i oczami skierowanymi prosto przed siebie. Aby uzyskać większą stabilność, od razu wiosłuj.

                      4. Naucz się wiosłować


                      Stań na środku deski - na wysokości rączki. Jedną ręką przytrzymaj wiosło w górnej części uchwytu, a drugą za środek. Zanurz łopatkę wiosła całkowicie pionowo w przedniej części wody i przyciągnij się do niej. Ważne jest mocne napięcie ciała. Gdy ostrze znajdzie się na poziomie stóp, wyciągnij wiosło z wody, aby przygotować się do następnego pociągnięcia. Zmieniaj strony, aby jechać prosto.

                      5. Jak wrócić na deskę z wody?


                      Podciągnij się na deskę z boku. Chwyć przeciwną stronę dla stabilności i podciągnij się. Najpierw połóż jedną nogę na desce, a następnie podciągnij się całkowicie na deskę. Uklęknij powoli, a następnie ostrożnie wstań.

                      9 pozycji Jogi SUP

                      • Pies z głową w dół
                      • Krzesełko
                      • Wojownik 1
                      • Wojownik 2
                      • Navasana
                      • Kruk
                      • Nawlekanie igły
                      • Wzniesiony łuk
                      • Savasana

                      Wskazówka: trudno Ci pływać na stojąco? Na początku zacznij wiosłować w pozycji siedzącej. Poćwicz wiosłowanie na desce SUP w tej pozycji, aż nabędziesz na tyle pewności siebie, aby wstać.


                      NA POCZĄTEK ZACZNIJ OD ŁATWYCH POZYCJI!