Ta przeglądarka nie jest przez nas wspierana!
              Aby wyświetlić stronę poprawnie, użyj jednej z następujących przeglądarek:Uwaga!Jeśli będziesz kontynuować za pomocą tej przeglądarki, Twoje zakupy mogą się nie udać :(

              JOGA SUP

              Wsiadaj na pokład!


              Daj się porwać letnim trendom – Joga SUP, czyli Joga na desce! Słońce, woda, wiatr oraz wiosłowanie na stojąco sprawiają, że czujesz się bardzo blisko natury. Nic dziwnego, że są one obecnie jednymi z najpopularniejszych sposobów spędzania wolnego czasu. Bo spędzanie czasu na desce to nie tylko świetna zabawa, ale także równowaga ciała i umysłu. Pokażemy Ci, jakiego sprzętu potrzebujesz. Chwyć za wiosła!


              Lato to najlepszy czas, aby po prostu przenieść codzienny program ćwiczeń i powitanie słońca na zewnątrz. Dzięki trendowi jogi SUP, kochający wodę jogini idą o krok dalej i wykonują swoje pozycje tam, gdzie i tak wolą być latem: na wodzie. SUP służy jako pływająca mata do jogi. To łatwiejsze niż myślisz!

              5 powodów, dla których warto spróbować jogi SUP:

              • Joga SUP ćwiczy mięśnie głębokie
              • Joga SUP poprawia równowagę i koordynację
              • Joga SUP poprawia koncentrację
              • SUP Joga przenosi Cię w naturę
              • Joga SUP to świetna zabawa - samemu lub z przyjaciółmi

              5 wskazówek dla początkujących SUP

              Każdy początek jest trudny. Dzięki tym 5 wskazówkom możesz uniknąć typowych błędów początkujących:


              1. Na początek - długość wiosła


              Wiosło ma odpowiednią długość, jeśli - stojąc prosto przed tobą - sięga od podłogi do nadgarstka wyciągniętej do góry ręki.


              2. Trzymaj wiosło prawidłowo


              Pióro wiosła (końcowa płetwa) jest lekko zakrzywione. Podczas wiosłowania wgięcie musi być skierowane w przeciwnym kierunku do Ciebie

              3. Wejdź na deskę


              Umieść deskę SUP wystarczająco głęboko w wodzie, aby płetwy nie dotykały dna. Połóż kolana na środku deski i płyń tak daleko, aby nie zranić się, jeśli wpadniesz do wody podczas próby wstania. Wstań powoli ze stopami rozstawionymi na szerokość bioder i oczami skierowanymi prosto przed siebie. Aby uzyskać większą stabilność, od razu wiosłuj.

              4. Naucz się wiosłować


              Stań na środku deski - na wysokości rączki. Jedną ręką przytrzymaj wiosło w górnej części uchwytu, a drugą za środek. Zanurz łopatkę wiosła całkowicie pionowo w przedniej części wody i przyciągnij się do niej. Ważne jest mocne napięcie ciała. Gdy ostrze znajdzie się na poziomie stóp, wyciągnij wiosło z wody, aby przygotować się do następnego pociągnięcia. Zmieniaj strony, aby jechać prosto.

              5. Jak wrócić na deskę z wody?


              Podciągnij się na deskę z boku. Chwyć przeciwną stronę dla stabilności i podciągnij się. Najpierw połóż jedną nogę na desce, a następnie podciągnij się całkowicie na deskę. Uklęknij powoli, a następnie ostrożnie wstań.

              9 pozycji Jogi SUP

              • Pies z głową w dół
              • Krzesełko
              • Wojownik 1
              • Wojownik 2
              • Navasana
              • Kruk
              • Nawlekanie igły
              • Wzniesiony łuk
              • Savasana

              Wskazówka: trudno Ci pływać na stojąco? Na początku zacznij wiosłować w pozycji siedzącej. Poćwicz wiosłowanie na desce SUP w tej pozycji, aż nabędziesz na tyle pewności siebie, aby wstać.


              NA POCZĄTEK ZACZNIJ OD ŁATWYCH POZYCJI!

              KUP TERAZ!