Ta przeglądarka nie jest przez nas wspierana!
              Aby wyświetlić stronę poprawnie, użyj jednej z następujących przeglądarek:Uwaga!Jeśli będziesz kontynuować za pomocą tej przeglądarki, Twoje zakupy mogą się nie udać :(
              Działania Lidl w trosce o zdrowie

              Ważne informacje

              Szanowni Klienci,

              obawa przed rozprzestrzenieniem się koronawirusa (COVID-19) dotyka nas wszystkich i wpływa na nasze codzienne funkcjonowanie. W Kauflandzie i Lidlu pracujemy dzień i noc, aby zapewnić dostawy towaru do sklepów w Polsce. Jednocześnie dziękujemy naszym kolegom i koleżankom, szczególnie tym, którzy pracują w sklepach i centrach dystrybucyjnych, za ich ogromne zaangażowanie i ciężką pracę. Nasze podziękowania kierujemy także do dostawców, producentów i rolników za codzienną, bezproblemową i ścisłą współpracę.


              Bądźmy razem i uważajmy na siebie.

              Jesteśmy tu dla Państwa!

              DBAMY O BEZPIECZEŃSTWO W NASZYCH SKLEPACH

              Bezpieczeństwo przede wszystkim

              W Lidlu dbałość o czystość i higienę jest traktowana z najwyższą powagą i zaangażowaniem. Cały szereg podejmowanych codziennie działań sprawia, że zakupy u nas są bezpieczne dla wszystkich, zarówno naszych Klientów, jak i pracowników. Aby potwierdzić skuteczność stosowanych w Lidlu rozwiązań, zaangażowaliśmy niezależną jednostkę certyfikującą do kontroli w zakresie bezpieczeństwa i higieny naszych sklepów.

              Kontrola w trosce o zdrowie

              Eksperci z TUV Rheinland przeprowadzili audyt na reprezentatywnej próbie 150 sklepów. Sprawdzono między innymi:


              • Utrzymanie czystości i higieny w sklepie i wokół niego
              • Dostępności środków do dezynfekcji dla klientów
              • Dostępności rękawiczek lub worków foliowych dla klientów
              • Dostępności opakowań papierowych i foliowych w strefie pieczywa i owoców i warzyw
              • Stosowania środków ochrony indywidualnej przez personel
              • Spełnienia wewnętrznych wytycznych dotyczących przechowywania i jakości produktów


              Bezpieczeństwo z certyfikatem

              Eksperci z TUV Rheinland zweryfikowali i potwierdzili, że Lidl spełnia w tej dziedzinie najwyższe standardy. Wynikiem przeprowadzonej kontroli jest przyznanie sklepom znaku certyfikującego w dziedzinie Bezpieczeństwa Zakupów.

              1. ​​

              Chcemy zapewnić Państwu większą ochronę, dlatego we wszystkich sklepach:

              • przy wejściu ustawiliśmy stacje dezynfekujące do rąk dostępne dla wszystkich klientów,
              • mamy przeszklenia w obszarze pieczywa,
              • kasjerzy są oddzieleni od klientów szybą ochronną wykonaną z plexi,
              • sprzedawcy wyposażeni są w przyłbice ochronne zakrywające oczy, nos i usta,
              • pracownicy sklepów korzystają z płynów dezynfekujących oraz antybakteryjnych,
              • zachęcamy klientów do płatności bezgotówkowych - z przyspieszeniem uruchomiliśmy możliwość płatności mobilnej Lidl Pay za pośrednictwem aplikacji Lidl Plus,
              • przypominamy o zaleceniach MZ, GiS ws. dokładnego mycia rąk czy zakrywania ust podczas kichania i kaszlu,
              • wprowadziliśmy dodatkowe, intensywne przewietrzanie naszych sklepów za pomocą systemów wentylacyjnych. Odbywa się ono kilkukrotnie w ciągu dnia. Podnosimy w ten sposób jakość powietrza w sklepie, co jest szczególnie istotne w okresie pandemii.

              UŁATWIENIA DLA SENIORÓW, WOLONTARIUSZY I SŁUŻB

              Wprowadzamy kasę pierwszeństwa dla:

              A. Seniorów - będą traktowani priorytetowo w kolejkach do kas;


              B. Ponadto uprawnionymi do korzystania z kas pierwszeństwa będą:


              1. wolontariusze wspierający seniorów w dokonywaniu zakupów spożywczych, np. Caritas i Federacji Banków Żywności - docelowo na podstawie przekazanych przez nas identyfikatorów, w okresie przejściowym na podstawie deklaracji,
              2. pracownicy sektora opieki zdrowotnej - przede wszystkim lekarze, pielęgniarki i pielęgniarze, ratownicy medyczni,
              3. strażacy, policjanci, żołnierze wojsk obrony terytorialnej, straż miejska - wszyscy są włączeni w pomoc seniorom i rodzinom poddanym kwarantannie,
              4. farmaceuci oraz technicy farmaceutyczni.


              KASĄ PIERWSZEŃSTWA BĘDZIE KASA NR 1.

              WSPIERAMY WALKĘ Z COVID-19

              Łączymy siły z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy i Caritas Polska w walce z pandemią koronawirusa

              Przekazujemy milion złotych, a także pomoc rzeczową, na rzecz organizacji, które wspierają służbę zdrowia oraz tych najbardziej potrzebujących – seniorów i chorych dzieci.


              Firma Lidl Polska przekazała 500 000 PLN na rzecz funduszu interwencyjnego do walki z koronawirusem utworzonego przez Fundację WOŚP. Za jego pośrednictwem będą możliwe natychmiastowe zakupy niezbędnego sprzętu medycznego.


              Kolejne 500 000 PLN Lidl przekazuje do Caritas Polska. Środki te mają zostać przeznaczone na zakup respiratorów dla dzieci i kobiet w ciąży przebywających w Instytucie Matki i Dziecka w Warszawie oraz żywność dla seniorów.


              DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ>>

              OFICJALNE INFORMACJE

              Aktualne informacje oraz zalecenia odnośnie do koronawirusa znajdą Państwo na stronie: https://www.gov.pl/web/koronawirus.