Ta przeglądarka nie jest przez nas wspierana!
              Aby wyświetlić stronę poprawnie, użyj jednej z następujących przeglądarek:Uwaga!Jeśli będziesz kontynuować za pomocą tej przeglądarki, Twoje zakupy mogą się nie udać :(

              WIELKA AKCJA PROMOCYJNA LIDL PLUS – 800 ZŁ NA OTWARCIE 800. SKLEPU LIDL


              NAJCZĘŚCIEJ POJAWIAJĄCE SIĘ PYTANIA DOTYCZĄCE KUPONÓW RABATOWYCH


              1. Czy mogę łączyć kilka kuponów rabatowych?

              Kupony rabatowe z okazji otwarcia 800. sklepu Lidl nie podlegają łączeniu podczas jednej transakcji. Są jednak ważne wystarczająco długo, abyś mógł wykorzystać je wszystkie.


              2. Czy mogę korzystać z innych promocji na Lidl Plus, wykorzystując kupon rabatowy?

              Oczywiście, że tak. Kupony, które otrzymasz w ramach akcji promocyjnej aplikacji Lidl Plus prowadzonej w związku z otwarciem 800. sklepu, nie wykluczają użycia innych kuponów promocyjnych, ofert i promocji offline (tradycyjnych), które na dany moment będą aktywne. Pamiętaj, że artykuły wyłączone i rabaty w sklepie czy wynikające z innych kuponów Lidl Plus, nie wliczają się do minimalnej wartości paragonu, koniecznej do aktywacji kuponu z okazji 800. sklepu.


              Przykład: Kwota paragonu wynosi 125 zł, w tym zakupiono wyroby tytoniowe na kwotę 15 zł.

              Kwota po odjęciu wyrobów tytoniowych wynosi 110 zł. Nie został spełniony warunek minimalnej wartości zakupów 111 zł.


              3. Czy mogę zrobić większe zakupy z wykorzystaniem kilku kuponów jednocześnie?

              Nie, nie możesz. W jednej transakcji może być wykorzystany tylko jeden kupon rabatowy. W przypadku kilku zakupów jednego dnia, w których wykorzystywany jest kupon rabatowy Lidl Plus lub w przypadku konieczności rozdzielenia większych zakupów, rekomendowany czas pomiędzy kolejnymi transakcjami z wykorzystaniem tej samej karty Lidl Plus to 2-5 minut. Odstęp pomiędzy transakcjami powinien być liczony od zamknięcia paragonu nr 1 do otwarcia transakcji nr 2.


              Przykład: Po użyciu kuponu i zakończeniu pierwszej transakcji, musisz odczekać od 2-5 minut przed rozpoczęciem kolejnej transakcji z użyciem kuponów Lidl Plus. W innym przypadku pomimo poprawnego zeskanowania karty Lidl Plus, rabaty nie zostaną naliczone. W międzyczasie możesz aktywować kupon aby przygotować się do transakcji nr 2. Rekomendujemy maksymalnie długi czas miedzy transakcjami dla zapewnienia optymalnego działania systemów.


              4. Czy mogę zwrócić towar przy zakupie którego wykorzystałem kupon rabatowy?

              Pełnowartościowy towar podlega zwrotowi zgodnie z polityką zwrotów Lidl. Musisz mieć jednak na względzie, że otrzymasz zwrot ceny, którą zapłaciłeś przy jego zakupie, a więc

              pomniejszonej o przyznany rabat. W takiej sytuacji nie będziesz mógł ponownie skorzystać z wykorzystanego już raz kuponu rabatowego. Rabat wynikający z kuponów rabatowych jest rozbity na każdy artykuł w danej transakcji (rabatuje każdą pozycję na paragonie, oprócz artykułów wyłączonych z akcji).


              Przykład: Na paragonie masz 10 pozycji, każda kosztuje 20 zł. Suma paragonu 200 zł – 100 zł kupon rabatowy (-10 zł od każdej pozycji) = płacisz 100 zł. Oddajesz 1 produkt o wartości 20 zł – otrzymujesz 10 zł zwrotu. Jeśli zwracasz produkt o wartości 111 zł, otrzymujesz 11 zł zwrotu. Kupon po dokonaniu zwrotu nie wraca do aplikacji.


              5. Dlaczego mój kupon rabatowy nie został uwzględniony przy kasie?

              Aby móc skorzystać z kuponu, w pierwszej kolejności należy go aktywować. Pamiętaj, że możesz to zrobić na długo przed zakupami. Przy kasie należy zeskanować kartę Lidl Plus. Upewnij się, że limit zakupów, przy którym można skorzystać z kuponu, wynosi min. 111 zł i że nie dokonałeś zakupów, które umniejszają limit zakupowy.


              Patrz punkt 2 i 9


              6. Czy muszę aktywować kupony przed ich realizacją? Jak mogę aktywować kupony przed ich wykorzystaniem?

              Konieczna jest aktywacja kuponów w aplikacji Lidl Plus przed ich realizacją. Pamiętaj, że możesz zrobić to na długo przed zakupami. Aby tego dokonać, należy zalogować się do aplikacji Lidl Plus i przy kuponie, którego chcesz użyć, kliknąć „aktywuj”. Wyświetlając kartę Lidl Plus pod kodem QR, zobaczysz informację, ile kuponów zostało aktywowanych.


              7. Czy dokonany zakup może być równy wartości kuponu? Czy musi go przewyższać? Jeśli tak, to o ile?

              Każdy kupon ma zdefiniowaną minimalną wartość zakupów 111 zł, przy której może zostać wykorzystany. Nieosiągnięcie tego progu skutkuje brakiem możliwości skorzystania z kuponu. Pamiętaj, że artykuły wyłączone i rabaty w sklepie czy wynikające z innych kuponów Lidl Plus, nie wliczają się do minimalnej wartości paragonu, koniecznej do aktywacji kuponu z okazji 800 sklepu.


              Przykład: Kwota paragonu wynosi 125 zł, w tym zakupiono wyroby tytoniowe na kwotę 15 zł.

              Kwota po odjęciu wyrobów tytoniowych wynosi 110 zł. Nie został spełniony warunek minimalnej wartości zakupów 111 zł.


              Patrz punkt 2 i 9.


              8. Czy są jakieś wyłączenia zakupowe?

              Z akcji wyłączone są następujące produkty:

              • wyroby tytoniowe, papierosy elektroniczne, pojemniki zapasowe lub rekwizyty tytoniowe w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 9 listopada 1995 r. o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 276);
              • produkty lecznicze w rozumieniu art. 2 pkt 32 ustawy z dnia 6 września 2001 r. prawo farmaceutyczne (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 974 z późn. zm.);
              • preparaty do początkowego żywienia niemowląt w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt 27 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2021 z późn. zm.) oraz przedmioty służące do karmienia niemowląt;
              • Karty Lidl (art: 7915 Karta prezentowa 50 PLN, 7916 Karta prezentowa 100 PLN, 7917 Karta prezentowa 200 PLN).


              9. Czy jeżeli kupię za mniej niż 111 zł, dostanę kupon na równowartość różnicy?

              Nieosiągnięcie tego progu skutkuje brakiem możliwości skorzystania z kuponu rabatowego. Zapłacisz pełną wartość zakupów (poniżej 111 zł), ale kupon zostanie w aplikacji. Możesz wykorzystać go przy kolejnych zakupach, o ile nie stracił jeszcze ważności (do 31.01.2022 r.).


              10. Skąd mam wiedzieć, ile kuponów rabatowych mi jeszcze zostało?

              Kupony pozostałe do wykorzystania widoczne są w aplikacji w sekcji kupony. Aby zobaczyć pełną listę dostępnych kuponów, kliknij „Kupony” na dolnym pasku na ekranie głównym aplikacji.


              11. Czy zostanie mi coś potrącone z pensji, jak zrealizuję kupony rabatowe np. podatek?

              Nie, wzięcie udziału w akcji promocyjnej i skorzystanie z rabatu nie wiąże się z potrąceniem jakiejkolwiek kwoty z wynagrodzenia. Skorzystanie z kuponu rabatowego nie wpływa na przychód ze stosunku pracy.


              12. Czy po zakończeniu stosunku pracy kupony rabatowe mi przepadają?

              Nie. Kupony rabatowe nie przepadają, są ważne zgodnie z określonym dla nich terminem.


              13. Jak długo mogę korzystać z kuponów rabatowych?

              Na wykorzystanie kuponów rabatowych masz dużo czasu, są ważne aż do 31.01.2022 r.


              14. Co jeżeli nie zdążę wykorzystać kuponów rabatowych?

              Niewykorzystane kupony rabatowe przepadają po terminie ich ważności.


              15. Czy w czasie trwania akcji mogę przekazać komuś kupony rabatowe?

              Kupony rabatowe zostaną udostępnione wcześniej wskazanym użytkownikom aplikacji Lidl Plus. Nie ma możliwości przekazania kuponu do aplikacji Lidl Plus innego użytkownika.


              16. Preferuję zakupy w sklepie online (nie stacjonarnym). Czy będę mógł tam skorzystać z rabatów świątecznych, a jeśli tak, to w jaki sposób?

              Kupony rabatowe mogą zostać wykorzystane wyłącznie podczas zakupów z aplikacją Lidl Plus w sklepach stacjonarnych Lidl w Polsce.


              17. W jaki sposób zgłosić problemy z działaniem mojego kuponu rabatowego?

              Jeśli spełniłeś wszystkie warunki wskazane w kuponie, a rabat nie zadziałał, poproś o pomoc pracownika sklepu lub skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta przez formularz na stronie ( obsluga-klienta.lidl.pl) lub bezpośrednio z poziomu aplikacji Lidl Plus, wchodząc w zakładkę „Więcej -> Portal Obsługi Klienta -> Napisz do Nas!”. W zgłoszeniu zamieść zrzuty ekranu twojego paragonu, a także wpisz w polu email adres powiązany z kontem Lidl Plus. Usprawni to obsługę Twojego zgłoszenia.


              18. Czy kupon rabatowy może zostać wykorzystany kilka razy?

              Dany kupon rabatowy (są one numerowane) może być wykorzystany wyłącznie jeden raz podczas zakupów z aplikacją Lidl Plus w sklepach stacjonarnych Lidl.


              19. Czy mogę wykorzystać kupony rabatowe, płacąc za zamówienie z winnicylidla.pl?

              Tak, jednoczesne wykorzystanie kuponu rabatowego i kuponu winnicalidla.pl jest możliwe przy odpowiednio spełnionych warunkach dla kuponów.