
*Wg badania ASM Sales Force Agency sp. z o.o. (będącą częścią grupy kapitałowej ASM Group S.A.) "Badanie i Raport Koszyk Zakupowy" odpowiednio za maj, czerwiec oraz lipiec 2023 r., które m.in. przeprowadzone zostały w dyskontach (Lidl, Biedronka, Netto, ALDI) – sklepach oferujących towar w ograniczonym asortymencie i w obniżonych cenach. Badanie obejmuje wybrane produkty z asortymentu (chemia domowa i kosmetyki, mięso, wędliny, ryby, mrożonki, nabiał, napoje, produkty tłuszczowe, słodycze, sypkie, czyli produkty instant, używki i alkohol oraz dodatki typu ketchup czy majonez).
Źródło:
maj - https://www.asmsalesforce.pl/inflacja-po-raz-kolejny-w-dol-ale
czerwiec - https://www.asmsalesforce.pl/hamowanie-inflacji-i-stabilizacja-cen
lipiec - https://www.asmsalesforce.pl/dynamika-wzrostu-cen-spada-ale