* Wg badania ASM Sales Force Agency Sp. z o.o. (będącej częścią grupy kapitałowej ASM Group S.A.) „Badania i Raport Koszyk Zakupowy” za sierpień 2024 r., które przeprowadzone zostało m.in. w dyskontach
(Lidl, Biedronka, Netto, ALDI) – sklepach oferujących towar w ograniczonym asortymencie i w obniżonych cenach, hipermarketach (Auchan, Carrefour, Kaufland, E.Leclerc) – sklepach samoobsługowych
o powierzchni powyżej 2,5 tys. m², supermarketach (Dino, POLOmarket, Intermarché) – samoobsługowych sklepach o powierzchni od 400 m2 do 2,5 tys. m2; sklepach typu cash & carry (Makro, Selgros) –
wielkopowierzchniowych sklepach/hurtowniach, przeznaczonych dla przedsiębiorców i detalistów. Badania obejmują wybrane produkty z asortymentu (chemia domowa i kosmetyki, mięso, wędliny, ryby,
mrożonki, nabiał, napoje, produkty tłuszczowe, słodycze, produkty sypkie, produkty instant, używki i alkohol oraz dodatki typu ketchup czy majonez).
Źródło: https://www.asmsalesforce.pl/8-na-13-sieci-handlowych-ze-spadkiem-cen-w-sierpniu/