Lidl mądry wybór
Główna treść

Gwiazda Jakości Obsługi 2017 dla Lidla!

0

15. marca, w Światowym Dniu Konsumenta, Polski Program Jakości Obsługi po raz 10. podsumował coroczne badanie dotyczące jakości obsługi. Wyniki jednoznacznie i po raz kolejny plasują firmę Lidl w gronie liderów - najlepszych firm w Polsce cechujących się najwyższymi standardami w zakresie obsługi klienta.

Firmy wyróżnione Gwiazdą Jakości Obsługi 2017, takie jak Lidl Polska, tworzą grono najbardziej przyjaznych przedsiębiorstw w Polsce z różnych sektorów rynku. Laureaci cechują się wysokim wskaźnikiem jakości obsługi. Firmy nagrodzone Gwiazdami Jakości Obsługi postrzegane są przez klientów jako godne zaufania, w których zawsze kompetentny personel służy swoją pomocą.

Proces wyłaniania Gwiazd jest przejrzysty, a jego najważniejszą cechą jest to, że o wyróżnieniach decydują konsumenci w prowadzonym przez cały rok badaniu. Dzięki temu wyniki odnoszą się do realnego stanu jakości obsługi w ocenianych firmach.

Celem Lidla jest to, żeby wszyscy klienci odwiedzający sklepy wychodzili z nich zadowoleni. To dla firmy największe podziękowanie za pracę, którą pracownicy każdego dnia wkładają w prowadzenie biznesu. Przyznając Gwiazdę Jakości Obsługi, klienci po raz kolejny docenili działania Lidla. Dziękujemy im za to i zapewnimy, że w dalszym ciągu będziemy robić wszystko, by to zadowolenie utrzymać, a nawet zwiększyć. Przy tej okazji dziękujemy i gratulujemy też wszystkim pracownikom naszych sklepów, bo to przede wszystkim ich codzienne zaangażowanie w obsługę klienta decyduje o tym wyniku i przyznanym nam po raz kolejny tytule Gwiazdy Jakości Obsługi.

W tym roku Lidlowi przyznane zostało również wyróżnienie Gwiazda Dekady. Otrzymują je te firmy, które przynajmniej osiem razy zostały wyróżnione Gwiazdą Jakości Obsługi.

Program Jakość Obsługi jest corocznym rankingiem konsumenckim, prowadzonym w celu wyłonienia najbardziej przyjaznych firm w danej branży. Misją tego projektu jest poprawa jakości obsługi w Polsce poprzez udostępnienie nowoczesnego kanału komunikacji pomiędzy klientami a przedsiębiorstwami. Więcej informacji na stronie gwiazdy.jakoscobslugi.pl.